Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان از برگزاری ۵ هزار و ۴۳۷ برنامه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کرمان خبرداد و گفت: دو رزمایش بزرگ سایبری و زیستی در کرمان برگزار می‌شود. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

پیمان سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه روز هشتم آبان ماه به دستور مقام معظم رهبری روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است اظهار داشت: پدافند غیرعامل یعنی  کشور و استان در برابر تهدیدات مصون‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این هفته را تبین نقش جایگاه و کارکرد پدافند غیرعامل برای مردم و جامعه دانست و افزود: معرفی ضرورت‌ها، کارکردها و نقش پدافند غیرعامل در جامعه از دیگر اهداف برگزاری هفته پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان آگاه کردن مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل را از دیگر اهداف برگزاری این هفته عنوان کرد و گفت: این مسئله باعث ایجاد تحرک و انگیزه در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

وی با نگاه استانی به هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل گفت: ایجاد آمادگی در دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی جهت مقابله با تهدیدات احتمالی از جمله اهداف برگزاری این هفته در استان است.

معاون ‌سازمان پدافند غیرعامل‌: هرگونه تجاوز دشمن پاسخ پشیمان کننده‌ای به همراه داردحضور مردم در پدافند غیرعامل و تهدیدات سایبری پررنگ باشدتصویب طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس

سلاجقه با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های زیادی در سطح استان کرمان تدارک دیده شده که در سه سطح استانی، دستگاهی و شهرستانی برگزار می‌شود عنوان کرد: اجرای 5 هزار و 437 برنامه در استان به مناسب گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در برنامه است.

وی دیدار با ائمه جمعه، نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در 23 شهرستان و تعدادی از بخش‌ها و برگزاری رزمایش‌های عمومی و تخصصی را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: در حوزه تخصصی، برگزاری دو رزمایش بزرگ سایبری و زیستی، رزمایش‌های مقابه با تهدیدات نظامی و امنیتی، رزمایش قطع برق و ... در کرمان اجرا می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان از برگزاری همایش‌هایی در سطح دانشگاه‌ها، مدارس و صنایع بزرگ استان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه و مسابقات فرهنگی و هنری و تبلیغات محیطی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل در استان کرمان است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات مرتبط با مواضل اضطراری بیان کرد: حداقل ۳۰ درصد خبازی های سطح استان طی مدت زمان تعیین شده در راستای اجرای مطلوب مراقبت های پدافند غیرعامل باید نسبت به دوگانه ساز شدن اقدام کنند

وی با بیان اینکه تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در سطح استان سمنان در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: ارتقا و تقویت پایش تصویری دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: این استان دارای واحد های تولیدی مواد غذایی و همچنین واحد های صنعتی بسیاری است که مرتبط با سلامت مردم بوده و باید مراقبت ها در این خصوص در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

وی افزود: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق که اخیراً با حضور رئیس جمهور نیز فاز سه و چهار نیروگاه سیکل ترکیبی نیز بهره برداری شد، از دیگر مواردی است که اجرای مطلوب ساز و کارهای اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات را حائز اهمیت می سازد.

استاندار سمنان بیان کرد: پراکندگی روستاها، راه های مواصلاتی مهم، شبکه های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می سازد.

کد خبر 6092879

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است