Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ناهید شهرامی نیا اظهار داشت: با توجه به اقبال مردم به خصوص جوانان به استفاده از موتورسیکلت به علت ارزانی و سهولت استفاده ، طرح ارتقای ایمنی تردد موتورسواران در سالهای اخیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

شهرامی نیا ضمن اشاره بر شناسایی روستاهایی که بیشترین تصادفات راکبین موتور سوار را داشته ، تصریح نمود :  اقدامات فرهنگی با محوریت آموزش اصول و مقررات ایمنی عبور و مرور در ۶ ماهه اول سال جاری در ۳۴ روستا با حضور کارشناسان خبره در زمینه تصادفات اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: با عنایت به لزوم تدوام اقدامات فرهنگی در اثربخشی آن و تسری در بطن جامعه ، این طرح با توزیع بیش از ۱۰۰۰ کلاه ایمنی و شبرنگ آشکار سازی جهت نصب بر بدنه موتور سیکلت در ۶ ماهه دوم سالجاری اجرا خواهد شد.

کد خبر 4758880

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران کلاه ایمنی ساری اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران سانحه تصادف گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران قزوین مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران