Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان وعده افتتاح قطعه یک آزادراه تهران- شمال را در دهه فجر امسال داد. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان اوایل مردادماه امسال در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال با بیان این‌که پیشرفت فیزیکی منطقه یک به 95.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رسیده است، گفته بود: این قطعه به طول حدود 32 کیلومتر تقریبا آماده است و فقط کار نصب برای تجهیزات و تاسیسات آن باقیمانده است.

وی با بیان این‌که توقف 19 ساله ساخت آزادراه به دلیل این بود که چینی‌ها در اجرا و تامین مالی موفق نبودند و در اجرای پروژه گروکشی می‌کردند، افزود:  ساخت تونل‌ها، پل‌ها و روسازی در منطقه یک آزادراه به پایان رسیده و این منطقه همزمان با دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

ویهمچنین با اشاره به تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق خزانه اسلامی توسط سازمان برنامه به این پروژه، گفت: تاکنون در منطقه یک آزادراه تهران-شمال حدود 3000 میلیارد تومان هزینه شده است، ارزش روز این طرح حدود 8000 میلیارد تمان است.

فتاح از تجهیز منطقه یک به عوارضی هوشمند خبر داد و افزود:‌ منطقه یک در موعد مقرر افتتاح می‌شود و تحت تاثیر برخی خواسته‌ها قرار نخواهد گرفت.

این در حالی است که رئیس بنیاد مستضعفان دیروز در صفحه شخصی‌اش نوشت:‌ «امروز بازدیدى از آخرین وضعیت پیشرفت آزادراه تهران_شمال داشتم. قطعه اول آزادراه به عنوان مهمترین بخش این پروژه ملى در دهه فجر به بهره بردارى می‌رسد.ان شاالله حاصل سال‌ها تلاش متخصصان و مهندسان داخلى، افتخارى ماندگار براى ایران سرافراز و انقلاب اسلامى خواهد بود.»

فتاح و 2 سناریو برای آزادراه تهران - شمالعوارض آزادراه تهران ــ شمال هنوز قطعی نشده/ وزیر راه: سرمایه‌گذار نذر نکرده که رایگان باشد

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجاره خانه در شمال تهران چقدر آب می خورد ؟ اجاره نشینی خوش نشینی یعنی همین !
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران