Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:37:29 GMT

ذوب آهن-شاهین؛ باز هم بدون سرمربی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۱۵۷۹

ذوب آهن-شاهین؛ باز هم بدون سرمربی

شاهین شهرداری بوشهر هم چنان در بلاتکلیفی به سر می برد و این تیم در مصاف با ذوب آهن هم بدون سرمربی به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه هفته هاست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی را مجبور به استعفاء کرده هنوز جانشین او را انتخاب نکرده است! در حالی که در چنین شرایطی معمولا باشگاه ها ابتدا مربی جایگزین را مشخص می کنند و بعد تصمیم به قطع همکاری با مربی فعلی می گیرند! در روزهای اخیر صحبت از مهدی پاشازاده و امیر حسین پیروانی شده بود و روز بازی با پرسپولیس هم نادر دست نشان به بوشهر رفت اما خبر حضور هیچ یک از این ها در تیم شاهین رسمی نشد و علیرضا مرزبان هم که باشگاه او را به عنوان سرمربی تیم اعلام کرده بود خبر توافق با این باشگاه را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

واقعیت این است شهرداری بوشهر با اینکه از سوی وزارت کشور مجوز رسمی دریافت کرده که تا پایان فصل از شاهین حمایت کند، بی میل به واگذاری امتیاز این تیم نیست و مربی انتخاب نمی کند تا در صورت واگذاری شاهین مالک باشگاه قادر به انتخاب سرمربی جدید برای تیم باشد. گویی شرکت نفت طلائیه که پیش تر نفت تهران را در اختیار داشت، در تلاش برای تصاحب امتیاز این تیم است. البته انعکاس این خبر ناراحتی هواداران شاهین را به همراه داشته. به این دلیل که نفت تهران بعد از واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی پیدا نکرد و اکنون اصلا وجود خارجی در فوتبال ندارد!

 

به هر صورت شاهین شهرداری بوشهر در این فصل از بازی ها حضور ضعیفی در لیگ برتر داشته است و در هیچ یک از بازی های لیگ برتر پیروز نشده و تنها یک امتیاز اندوخته این تیم است. البته باید به این عملکرد پیروزی در برابر سایپا در جام حذفی را هم اشاره کرد. تعدد افراد تصمیم گیرنده در شاهین شهرداری بوشهر که پیشتر عبدالله ویسی هم بدان اشاره کرده بود، موجب شد شاهین از نظر مدیریتی در فصل جاری شرایط خوبی نداشته باشد. هر چند که خیلی ها بر این عقیده اند که تیم از نظر فنی خوب بسته نشده و گویی با حال و هوای رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در بازی های لیگ برتر حاضر شده است.

 

شاهین شهرداری بوشهر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر