Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بررسی آمارهای منتشر شده توسط بیمه مرکزی نشان می‌دهد که صنعت بیمه کشور در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۱۴ هزار و ۵۱۰ فقره خسارت کمتر نسبت به سال قبل از آن پرداخت کرده است.

بررسی سالنامه آماری بیمه مرکزی در سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد که تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۷ در مجموع ۴۵۴۴۳۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ هزار میلیارد ریال حق بیمه توسط شرکت‌های بیمه تولید شده است. از این رقم ۶۶۰۶۴.۵۲ میلیارد ریال حق بیمه تولید شده در بخش بیمه‌های زندگی و ۳۸۸۳۶۶.۷۶ میلیارد ریال مربوط در بخش بیمه‌های غیرزندگی بوده است. حق بیمه تولید شده در سال ۹۷ حدود ۱۱۳۹۱۲.۸۱ میلیارد ریال نسبت به سال قبل از آن بیشتر است.

در سال گذشته صنعت بیمه ۲۳۹۶۷.۳ میلیارد ریال خسارت برای بیمه‌نامه‌های زندگی و ۲۶۴۷۱۶.۰ میلیارد ریال برای بیمه‌نامه‌های غیرزندگی پرداخت کرده است. بر این اساس کل خسارت پرداختی صنعت بیمه در مدت مورد گزارش ۲۸۸۶۸۳.۳ میلیارد ریال بوده است.

براساس آمار منتشر شده در سالنامه بیمه مرکزی، در این سال تعداد دو میلیون و ۱۲۴ هزار و ۲۶۷ فقره بیمه‌نامه زندگی و تعداد ۵۹ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۳۰۷ فقره بیمه‌نامه غیرزندگی صادر شده است.

بر این اساس، تعداد کل بیمه‌نامه‌های صادر شده در سال گذشته به ۶۱ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۵۷۴ فقره رسیده است که دو میلیون و ۶۹۵ هزار و ۳۳۳ فقره نسبت به سال ۹۶ بیشتر است.

از سوی دیگر این آمار نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۷ صنعت بیمه برای بخش زندگی تعداد ۵۱۹ هزار و ۲۴۱ فقره خسارت بابت بیمه‌نامه‌های زندگی و تعداد ۵۶ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۷۴ فقره بابت بیمه‌های غیرزندگی خسارت پرداخت کرده است.

به گزارش ایبِنا، براین اساس صنعت بیمه در سال گذشته ۵۷ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۱۵ فقره خسارت پرداخت کرده، اما نکته مهم اینجاست که این رقم نسبت به تعداد ۵۹ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۲۵ فقره خسارت سال ۹۶ تعداد یک میلیون و ۹۱۴ هزار و ۵۱۰ فقره کمتر است.


 

 

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی  را گراش در سیل و طوفان اخیر، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان  برآورد‌ کرده اند.
حسن مرادی افزود: خوابیدگی مزارع گندم، آب گرفتگی مزارع صیفی‌جات، تخریب جاده‌های بین مزارع، خسارت به گرده افشانی نخلستان‌ها و افتادن نخل‌ها از آسیب‌های وارده به کشاورزان گراشی است.
وی بیان کرد: امسال بیشتر مزارع گندم شهرستان گراش به صورت کشت قراردادی بوده است و مزارع بیمه شده‌اند و هزینه‌ی بیمه موقع برداشت محصول از کشاورزان گرفته می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی گراش از کشاورزان خواست برای جمع بندی میزان خسارات وارد شده به شهرستان، با کارشناس‌های جهاد کشاورزی همکاری و محصولاتی که شامل بیمه است را به دفاتر صندوق بیمه اعلام کنند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد