Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:01:31 GMT

لایروبی ۵۳۰ کیلومتر از انهار تهران

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۲۳۱۴

لایروبی ۵۳۰ کیلومتر از انهار تهران

یزدانی از لایروبی ۵۳۰ کیلومتر از انهار تهران خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی های اخیر این اقدام روزانه به طور مرتب انجام می شود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مجتبی یزدانی» امروز چهارشنبه هشتم آبان در نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی استان تهران گفت: همه اقدامات انجام شده در سطح شهر تهران و حومه برای بارندگی های اخیر به استانداری تهران گزارش شده است و تمام هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه از اردیبهشت امسال لایروبی انهار به صورت مرتب آغاز شده است، تصریح کرد: حدود 530 کیلومتر از کانال رو بسته و باز لایروبی شده اند و در مجموعه 10 هزار کیلومتر لایروبی مسیر را داشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود بارندگی های شدیدی که نسبت به سال گذشته داشتیم ولی با توجه به اقدامات صورت گرفته مشکلات امسال به حداقل رسیده است و لایروبی کل مسیرها به طول 520 کیلومتر همچنان ادامه دارد و لایروبی ها بعد از هر بارندگی مجددا تکرار می شود.

 

یزدانی از استقرار تیم های مدیریتی در نقاط پر خطر شهر خبر داد و افزود: این تیم ها بلافاصله بعد از بروز حادثه اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

وی با اشاره به آب گرفتگی های سطح شهر تهران در بارندگی های اخیر اظهار کرد: با توجه به بارش های اخیر حدود 30 میلی متر بارش داشتیم و با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته درصدد هستیم که میزان آن را به حداقل برسانیم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه 50 میلیارد تومان موتور پمپ خریداری کرده ایم، افزود: همچنین 25 میلیارد تومان دیگر هم برای خرید این تجهیزات اختصاص یافته است و به زودی وارد چرخه می شود، ضمن اینکه ماشین های آتش نشانی و موتور پمپ ها هم در نقاط حساس مستقر شده است.

 

وی با بیان اینکه 12 نقطه در تهران در بارندگی ها شناسایی شده است، تصریح کرد: مشکل آب گرفتگی چهار مورد آنها برطرف شده و هشت مورد دیگر که در اتوبان امام علی (ع) کاروانسرای سنگی در محدوده منطقه 21 و تونل امیر کبیر می باشد، نسبت به حل مشکل آنها نیز اقدامات لازم صورت گرفته است؛ ضمن اینکه تونل امیر کبیر در حال حاضر  باز است.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد شهادت ماه صفر باران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی با چاشنی رمز ارز

سردار علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد؛ ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده است و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم (ص) رفته بوده است که در آنجا تلفن همراهش خاموش می‌شود.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ضرب‌وشتم وی اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند، اما این کار را نکرد و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

وی افزود: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران آمد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه