Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل ها و خلاصه های HD مخصوص کاربران ویژه است

خلاصه بازی با کیفیت معمولی : 

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوآلمانبوندس لیگابایرن مونیخدسته‌بندی ویدیو: ویدیو های HDویدیوآلمانبایرن مونیخسایر تیم‌های آلمانبرچسب‌ها: گل های HD بایرن مونیخخلاصه HD بایرن مونیخبوخومبوخوم-بایرن مونیخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود