Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی از طرح هدفمند سازی بیمه سلامت کشور خبرداد و گفت: این طرح با رویکرد تامین امنیت جامعه و توسعه خدمات بیمه سلامت در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، (صدرالله صالحی) امروز(8 آبان) در همایش استانی هفته سلامت استان لرستان در خرم آباد، افزود: توسعه خدمات از مهم ترین برنامه های بیمه سلامت در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سامانه‎ها و روش‎های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به تدوین برنامه های محوری در راستای هدفمند سازی بیمه سلامت، اظهار داشت: این طرح با رویکرد تامین امنیت جامعه و توسعه خدمات بیمه ای در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با برشمردن برخی طرح های بیمه سلامت، عنوان کرد:استحقاق سنجی، پایگاه برخط، رسیدگی به اسناد، نسخه الکترونیک و تایید خدمات از پروژه های مهم این سازمان می باشد.

 

عباسی اظهار داشت: بیش از ۴۰میلیون ایرانی در قالب پنج صندوق مختلف در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

 

وی بیان کرد: درقالب بیمه سلامت ۸۵درصد از بیمه شدگان در کشور رایگان درمان می شوند و هزینه های درمانی آنان توسط دولت پرداخت می شود.

 

عباسی گفت: در سال ۹۷ بیمه شدگان سلامت ۱۴۸میلیون بار به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که ۱۴هزار میلیارد تومان هزینه پرداخت شده است.

 

وی عدم توازن منابع و مصارف سازمان بیمه سلامت را چالش اصلی این سازمان عناون کرد و افزود:  در این راستا طرح اصلاح فرآیندها در دستور کار بیمه سلامت قرار گرفته است.

 

مدیرکل سامانه‎ها و روش‎های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت کشور  همچنین از اجرای طرح  استحقاق سنجی در لحظه امکان رهگیری اطلاعات بیمه شدگان خبرداد و افزود:  این طرح در ۶۰۵ بیمارستان، سه هزار مطب و بیش از یکهزار داروخانه اجرایی شده  است.

 

وی همچنین از ارائه خدمات الترونیک در مراکز درمانی و بیمارستان ها خبرداد و گفت: طرح حذف دفترچه همچنین از ابتدای سال جاری در مطب پزشکان هم اجرایی شده است.

 

عباسی اظهار کرد : در این راستای طی سال جاری  برنامه ریزی لازم استقرار نسخه الکترونیک در مطب پزشکان انجام شد و هم اکنون در بیش از سه هزار مطب در کشور اجرا می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع ماه صفر رحلت پیامبر اسلام زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع کاروان زائران پیاده عزاداری تقویت خدمات خدمات الکترونیک بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند