Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با توجه به ثبت ۶۸۷ فیلم مستند در دبیرخانه این دوره‌ی جشنواره، بیش از ۷درصد این آثار، مستند‌های قوم‌شناسی و مردم‌نگاری هستند. برخی از این فیلم‌های مستند که به سیزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت ارائه شده‌اند، از مضامینی، چون ایل قشقایی، آداب و رسوم منطقه زریبار، مراسم عروسی در کرمان، نوجوانان منطقه نسارکوه، کوچ در گروه بزرگی از جامعه ایرانی، فرهنگ و آداب و رسوم بومیان کیش، عشایر ترکاشوند، آیین نخل خرما، قوم لک، فرهنگ منطقه ممسنی، ایل بختیاری، مردمان شهر دریان، خانه، خانواده، طایفه و ایل ترکمن‌ها با معرفی یکی از آخرین اجُق‌های موسیقایی ترکمن صحرا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. برخوردار هستند.
اسامی فیلم‌های منتخب بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت، نیمه دوم آبان‌ماه اعلام خواهند شد.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روز‌های ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در شهر تهران برگزار خواهد شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۳۵ درصد افزایش داشته است گفت: در این جشنواره یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز متوسطه دوره اول در ۱۳ محور با هم رقابت کردند.

به گفته‌ی سیدمحمدموسوی توجه به دستاورد‌های علمی و عملی دانش آموزان، کاربردی کردن آموخته‌ها و شکوفایی و شناخت استعداد‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود