Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت، روند کاهشی نرخ تورم تا پایان سال، تشکیل واحد مبارزه با پولشویی در بانک‌ها الزامی شد، افزایش ۷۰ هزار میلیارد ریالی خسارت پرداختی صنعت بیمه در سال ۹۷ برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز هشتم آبان به شرح زیر است:

طلا گرمی ۳۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان/نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت

امروز (چهارشنبه 8 آبان) هر گرم طلای 18 عیار 398 هزار و 900 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1493 دلار، سکه بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 935 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 20 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 220 تومان و سکه یک گرمی 820 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازار آزاد ارز نیز برای امروز (جهارشنبه 8 آبان) دلار 11 هزار و 240 تومان، یورو 12 هزار و 570 تومان، پوند 14 هزار و 560 تومان، درهم امارات 3080 تومان، لیر ترکیه 1980 تومان، یوان چین 1610 تومان، دلار کانادا 8690 تومان و دلار استرالیا 7750 تومان معامله می شود.

 

دوشنبه (6 آبان ماه) هر گرم طلای 18 عیار 398 هزار و 900 تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی 1504 دلار قیمت گذاری شده بود. سکه بهار آزادی 3 میلیون و 907 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 20 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 220 هزار تومان و سکه یک گرمی 820 هزار تومان بود.

 

(دوشنبه 6 آبان) دلار 11 هزار و 190 تومان، یورو 12 هزار و 520 تومان، پوند 14 هزار و 500 تومان، درهم 3070 تومان، لیر ترکیه 1965 تومان، یوان چین 1605 تومان، دلار کانادا 8650 تومان و دلار استرالیا 7710 تومان بود.

 

روند کاهشی نرخ تورم تا پایان سال

«تیمور رحمانی» درباره اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی درباره نرخ تورم اظهار داشت: آمارهای سال ۹۸ حتی اگر بر اساس نرخ تورم نقطه به نقطه هم مورد بررسی قرار گیرد از خرداد ماه تاکنون نرخ تورم نقطه به نقطه هنگامی که نزولی است، به معنی این است که نرخ تورم در حال کاهش است.

 

کارشناس اقتصادی افزود: آنچه که رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد در همین راستا است و الان هم تورم نقطه به نقطه و هم تورم ماهانه در مجموع در مقایسه با سال قبل به صورت محسوسی کاهش داشته است.

 

این صاحبنظر اقتصادی درباره تاثیر ثبات در بازار ارز در نرخ تورم، گفت: هنگامی که نرخ ارز تحت کنترل درآمد انتظارات تورمی کنترل شده و بنابراین در مجموع به کنترل نرخ تورم منتج شده است.

 

تخلیه تدریجی حباب قیمتی در بورس

بورس تهران که از ابتدای اسفندماه سال ۱۳۹۷ روند صعودی خود را آغاز کرده و در نیمه اول سال ۱۳۹۸ با ثبت نرخ رشد ۶۱ درصدی در میان تمامی بازارهای دارایی و ابزارهای مالی نظیر ارز، طلا، مسکن، اوراق تامین مالی و سپرده بانکی پیشتاز بوده، در مهرماه با نوسانات قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است. روند شاخص کل بورس تهران در شش ماهه ابتدای سال به صورت پیوسته صعودی بوده و تنها در واکنش به برخی اخبار و وقایع بیرونی نظیر حمله به تاسیسات نفتی عربستان، نوسانات کوتاه‌مدتی در مسیر حرکت آن ایجاد شده است. با این وجود عملکرد شاخص کل طی مهرماه به شکلی بوده که نمی‌توان روند خاصی را برای آن متصور بود و عبارات نوسانات نامنظم و بدون جهت مشخص، بهترین توصیف برای وضعیت شاخص در مهرماه است.

 

هرچند که طی مهرماه ۱۳۹۸ شاخص کل موفق به ثبت رشد ۲.۱ واحد درصدی شده و به این ترتیب با ثبت هشتمین ماه صعودی بازار، بورس تهران در آستانه شکستن رکورد طولانی‌ترین رالی‌ صعودی دهه ۹۰ قرار گرفته است اما باید توجه داشت که این رشد بسیار پرنوسان بوده به شکلی که طی ۲۱ روزی کاری مهرماه، شاخص کل در ۵ روز نوسانات شدیدتر از منفی ۵ هزار واحد و در ۴ روز کاری نیز نوسانات شدیدتر از مثبت ۵ هزار واحد را تجربه کرده است. این ارقام بیانگر شدت نوسانات روزانه و عدم جهت‌گیری مشخص بازار در مهرماه است.

 

رشد ۱۱۸۳ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (چهارشنبه 8 آبان) آخرین روز کاری خود در هفته جاری را با روند صعودی و رشد 1183 واحدی آغاز کرد و در ارتفاع 307 هزار و 153 واحدی قرار گرفت. نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، ونوين - بانك‌اقتصادنوين، فباهنر - مس‌ شهيدباهنر، وبصادر - بانك صادرات ايران، خساپا - سايپا و فولاد - فولاد مباركه اصفهان امروز صبح در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

 

امروز صبح نمادهای وبملت، شیران، فولاد، فملی، حفاری، سفارس و ستران به ترتیب با 93، 80، 74، 47، 34، 25 و 24 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس نیز امروز (چهارشنبه 8 آبان) با رشد 71 واحدی در جایگاه 3 هزار و 924 واحدی قرار گرفت. نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس، رنيك - جنرال مكانيك، بجهرم - توسعه مولد نيروگاهي جهرم، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، زاگرس - پتروشيمي زاگرس و هجرت - پخش هجرت صبح امروز در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند.

 

تشکیل واحد مبارزه با پولشویی در بانک‌ها الزامی شد

مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری اعلام کرد: قانون مبارزه با پولشویی بنابر مقتضیات و شرایط جدید در سال گذشته مورد بازنگری قرار گرفت و به تصویب رسـید. بر این اساس اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور نیز ضرورت یافت تا مطابق با آخرین استانداردها و رهنمودهای مراجع بین‌المللـی فعال در زمینه مبارزه با پولشویی تدوین شود.

بنا به همین ضرورت، آیین‌نامه جدید قانون مبارزه با پولشویی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مرتبط تدوین و پس از تصویب در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تامین مالی تروریسم و انجام سایر تشریفات قانونی تصویب، نهایتاً در جلسـه مـورخ ۱۳۹۸.۰۷.۲۱ هیات محترم وزیران به تصویب رسید و طی نامه شماره ۹۲۹۸۶/ت۵۷۱۰۱هـ مورخ ۱۳۹۸.۰۷.۲۲ برای اجرا ابلاغ گردید.

آیین‌نامه موصوف مشتمل بر تدابیر و الزامات مهمی است که از جمله اهم آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. به منظور مدیریت و کاهش ریسک‌های پولشویی و تامین مالی تروریسم، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی مکلفند قبل از ارائه هرگونه خدمت به ارباب رجوع، نسبت به ارزیابی و طبقه‌بندی ریسک تعامل کاری اقدام نموده و متناسب با ریسک ارزیابی شده در خصوص نحوه ارائه خدمت تصمیم‌گیری نمایند. در این راستا این اشخاص باید ریسک ارباب رجوع، منطقه و خدمت را در نظر گیرند. (ماده ۸) 

۲. تشکیل واحد مبارزه با پولشویی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی الزامی است و مسئول این واحدها باید مستقیماً زیر نظر مدیر عامل موسسه اعتباری باشد. (ماده ۳۷)

 

بانک خاورمیانه ۳۰۴ ریال سود محقق کرد

بر اساس شفاف سازی صورت گرفته بانک خاورمیانه در سامانه کدال، این بانک اعلام کرد: در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۸ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۳۰۴ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۹ درصد  رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۶۵درصد  جمع درآمدها است.

 

بر اساس گزارش شفاف سازی مالی بانک خاورمیانه و بر مبنای، عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ مبلغ ۳۰۳۸ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.

 

اتحاديه اقتصادي اوراسیا ابزاري براي توسعه همگرايي اقتصادي منطقه‌اي ايران

«رضا اردکانیان»، وزیر نیرو در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: اتحادیه اقتصادی اوراسیا یک سازمان نوظهور در بین سازمان‌های منطقه‌ای و در حال تبديل شدن به يکي از قطب هاي مهم اقتصادي و سياسي جهان است. اين اتحاديه يکي از مهمترين بلوک هاي اقتصادي در همسايگي ايران است که كشورهاي عضو آن داراي نقاط مشترک فرهنگي، سياسي و ژئوپوليتيک با کشورمان مي‌باشند. همكاري با اين اتحاديه براي ما مهم است. زيرا در چارچوب استراتژي جمهوري اسلامي ايران مبني بر تقويت همکاري با کشورهاي همسايه قابل تفسير بوده و از ظرفيت ايجاد قطبي قدرتمند در مقابل گروه بندي هاي رقيب برخوردار است.


بررسي آمار و اطلاعات تجاري بيانگر وجود پتانسيل تجاري قابل توجه بين کشورمان و اتحاديه اقتصادي اوراسيا است. اين اتحاديه با جمعيت بالغ بر 182.7میلیون نفري و وسعت بيش از20 ميليون کيلومتر مربع و توليد ناخالص داخلي فراتر از 2 تريليون دلاري و تولیدات صنعتی1.3 تریلیون دلاري، قابليت تبديل شدن به بازاري بزرگ و مطمئن براي کالاهاي صادراتي ايران را دارد. مجموع تجارت خارجي اتحاديه اقتصادي اوراسيا، بالغ برخی 4/753 ميليارد دلار برآورد مي گردد که از اين ميان روسيه با 634 ميليارد دلار بزرگترين اقتصاد و قرقيزستان با 326/4 ميليارد دلار کوچکترين اقتصاد کشورهاي عضو محسوب مي شوند. طي ساليان گذشته، روسيه به تنهايي و به طور متوسط سالي 250 ميليارد دلار انواع کالا و محصولات صنعتي-کشاروزي- غذايي و دارويي از کشورهاي مختلف جهان وارد نموده است و پيش بيني مي شود اين ميزان واردات در سال هاي آينده به بيش از 300 ميليارد دلار برسد. اين ميزان واردات باعث شده بسياري از کشورهاي منطقه و آسياي شرقي (40 کشور از جمله هند، چين، سنگاپور، ...) در صدد امضاي موافقت نامه تجارت آزاد با اين اتحاديه باشند. اين حجم از واردات، براي کشورمان نيز بازار بسيار جذابي تلقي شده و لذا توافق نامه تجارت آزاد با روسيه و ساير کشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا، فرصت بسيار خوبي براي تسخير بخشي از اين بازار به شمار مي آيد كه در توسعه اشتغالزايي در كشور نيز حائز اهميت است.

 

 

تولید بیش از ۹۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

توسط واحدهای نیروگاه شهید رجایی، بیش از ۹۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی ناخالص در مهرماه سال جاری تولید و به شبکه سراسری منتقل شد. از این میزان انرژی، 552 میلیون و 214 هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحدهای نیروگاه بخار و 430 میلیون و 389 هزار کیلووات ساعت انرژی توسط واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی تولید شده است.

 

افزایش ۷۰ هزار میلیارد ریالی خسارت پرداختی صنعت بیمه در سال ۹۷

بررسی آمارهای منتشر شده توسط بیمه مرکزی نشان می‌دهد که صنعت بیمه کشور در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۱۴ هزار و ۵۱۰ فقره خسارت کمتر نسبت به سال قبل از آن پرداخت کرده است.

طبق بررسی های ایبنا از سالنامه آماری بیمه مرکزی در سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد که تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۷ در مجموع ۴۵۴۴۳۱.۲۷ هزار میلیارد ریال حق بیمه توسط شرکت‌های بیمه تولید شده است. از این رقم ۶۶۰۶۴.۵۲ میلیارد ریال حق بیمه تولید شده در بخش بیمه‌های زندگی و ۳۸۸۳۶۶.۷۶ میلیارد ریال مربوط در بخش بیمه‌های غیرزندگی بوده است. حق بیمه تولید شده در سال ۹۷ حدود ۱۱۳۹۱۲.۸۱ میلیارد ریال نسبت به سال قبل از آن بیشتر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین امام رضا ع ماه صفر اربعین حسینی کانون های مساجد عزاداری اخبار اقتصادی خبرگزاری شبستان اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در سال گذشته یاد کرد و گفت: برای امسال ایجاد بیش از ۲۶ هزار فرصت شغلی را هدفگذاری کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، مختار احمدی، امروز (دوازدهم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته روند کاهشی بیکاری در استان را شاهد بودیم، بگونه‌ای که در فصل بهار کاهش ۵.۲ درصدی، در فصل تابستان کاهش ۳.۳ درصدی و در فصل پاییز کاهش ۱.۷ درصدی نرخ بیکاری را نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن شاهد بودیم، اما در فصل زمستان نرخ بیکاری استان حدود ۲.۳ درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری استان کرمانشاه در فصل بهار سال گذشته ۱۰.۲ درصد، در فصل تابستان ۱۰.۳ درصد، در فصل پاییز ۱۱.۲ درصد و در فصل زمستان ۱۷.۴ درصد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه از معدود استان‌هایی است که کاهش نرخ بیکاری را برنامه محور دنبال می‌کند و سند اشتغال تدوین شده دارد، اظهار کرد: بر اساس این سند در سال گذشته ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ شغل ناخالص را هدفگذاری کردیم که بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد این میزان هدفگذاری تحقق ۱۱۸ درصدی داشته و در مجموع سال گذشته ۴۰ هزار و ۵۶۰ شغل برای استان کرمانشاه در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

احمدی از راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده در این سامانه با هدف جلوگیری از ثبت افراد تکراری و... نیز خبر داد و تاکید کرد: ۹۶ درصد اشتغال ثبت شده کرمانشاه در سامانه رصد صحت داشته و تنها چهار درصد انحراف داشتیم.

به گفته این مسئول، سال گذشته و بر اساس آمار تامین اجتماعی حدود ۹۰۰۰ نفر افزایش بیمه شده اجباری حاصل از ایجاد اشتغال داشتیم که باعث شد پوشش بیمه تامین اجتماعی استان کرمانشاه از ۳۸ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۳۹.۳ درصد در پایان سال گذشته افزایش یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درباره تفاوت آمار بیمه شدگان اجباری و آمار ثبت شده در سامانه رصد نیز یادآور شد: تعدادی از افرادی که مشغول به کار می‌شوند در حوزه اصناف و یا مشاغل خانگی هستند که الزام بیمه ندارند. از سوی دیگر تعدادی از شاغلین نیز از بیمه روستاییان و عشایر برخوردار می‌شوند.

احمدی در پاسخ به اینکه چرا تاثیر این میزان اشتغالزایی در نرخ بیکاری استان چندان مشهود نیست نیز خاطرنشان کرد: برای هر یک درصد کاهش نرخ بیکاری به ایجاد هشت هزار شغل خالص نیاز داریم، در حالی که مشاغل ثبت شده در سال گذشته ناخالص بوده و در کنار آن احتمال ریزش مشاغل قبلی نیز وجود دارد.

وی سپس از هدفگذاری برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان در سال جاری نیز یاد کرد و گفت: طبق اطلاعاتی که از دستگاه‌ها اخذ شده برای امسال ایجاد ۲۶ هزار و ۲۴۷ شغل را هدفگذاری کرده ایم که امیدواریم محقق شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، امسال تمرکز ویژه‌ای بر اشتغال فارغ‌التحصیلان است، بگونه‌ای که مقرر شده بیش از ۱۴ درصد اشتغالی که دستگاه‌ها به ثبت می‌رسانند، از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد.

پرداخت ۷۰۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه

احمدی در ادامه از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان یاد و عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت شده که شامل تسهیلات تبصره ۱۶، تبصره ۱۸، مشاغل خانگی و تسهیلات سفر رئیس جمهور بوده است.

وی از تسهیلات یازده هزار میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور برای استان یاد کرد که تاکنون بالغ بر ۴۴۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و افزود: با توجه به دو ساله بودن فرصت پرداخت این تسهیلات، امیدواریم تا پایان این موعد شاهد جذب تسهیلات در نظر گرفته شده برای استان باشیم.

سهم کمتر از پنج درصدی تعاونی‌ها از اقتصاد کرمانشاه

احمدی به وضعیت تعاونی‌های کرمانشاه نیز اشاره کرد و از وجود ۳۲۰۰ تعاونی فعال در استان خبر داد که بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش دارند و اشتغالزایی آنها نیز بالغ بر ۵۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه این تعاونی‌ها در حوزه تولید، توزیع، مصرف، مسکن، بهداشت، عمران و ... هستند، یادآور شد: تنها حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تعاونی‌های مرزنشین هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد: برخی تعاونی‌های استان در زمینه صادرات نیز فعالیت دارند که صادرات تعاونی‌های کرمانشاه سال گذشته به حدود ۶۳ میلیون دلار رسید.

احمدی همچنین از ایجاد ۵۶ تعاونی جدید در استان در سال گذشته با اشتغالزایی ۱۸۵۰ نفر نیز خبر داد.

وی یکی از اقداماتی که امسال با جدیت پیگیری می‌شود را تلاش برای افزایش سهم تعاونی‌ها از اقتصاد استان اعلام و اظهار کرد: سهم بخش تعاون از اقتصاد باید نزدیک به ۲۵ درصد باشد، این سهم در کرمانشاه و در کل کشور کمتر از پنج درصد است.

بلاتکلیفی پروژه‌های «شستا» وجهه خوبی ندارد

به گزارش ایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از آخرین وضعیت پروژه‌های شستا که از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است یاد کرد و ادامه داد: شستا چهار پروژه اصلی در استان دارد که یکی از آنها سیمان غرب بوده و از واحدهای بسیار فعال و خوب به شمار می‌رود.

وی یکی دیگر از این پروژه‌ها را کاغذ غرب اعلام کرد که مقرر شده در صورت عدم اجرا به سرمایه‌گذار واگذار شود و اکنون نیز یک سرمایه‌گذار برای این پروژه اعلام آمادگی کرده است.

احمدی با بیان اینکه برای پروژه بیستون تامین نیز مقرر شده بانک رفاه منابعی را پرداخت کند که البته تاکنون پرداخت نشده، گفت: طبق پیگیری که انجام داده‌ایم بانک رفاه مشکلی برای پرداخت این منابع ندارد.

وی ادامه داد: کارخانه اسیدسیتریک نیز اکنون تولید آزمایشی را انجام می‌دهد و نزدیک به ۷۰ نفر نیز در آن مشغول به کار هستند و پیگیری برای تولید صنعتی آن نیز در دست اقدام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ما نیز پیگیر پروژه‌های شستا در استان هستیم، گفت: عدم اجرای این طرح‌ها وجهه خوبی ندارد.

تکمیل ورزشگاه کارگران تا شش ماه آینده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به سه ورزشگاهی که برای رفاه کارگران در سطح استان وجود دارد، افزود: دو ورزشگاه اکنون فعال است. اگرچه بخش استخر مجموعه ورزشی کارگران واقع در سه راه حافظیه نیز فعال بوده و در حال استفاده است، اما  بخش‌های دیگری از آن هنوز تکمیل نشده است.

احمدی با بیان اینکه وزیر کار در سفر اخیر خود به استان بازدیدی از این پروژه داشت، تاکید کرد: در آن زمان پیشرفت این پروژه حدود ۷۵ درصد بود که اکنون بیشتر شده است.

وی از تصویب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد که ۱۵ میلیارد تومان آن ملی و مابقی استانی است و گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع منابع، این پروژه ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟