Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادلی با اشاره به فعالیت شرکای بیمه سلامت گفت: افزایش رضایتمندی شرکا نیز مهم است و این رضایت موجب می شود تا رضایت بیمه شدگان نیز افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، دکتر «سید حسن عادلی» امروز (چهارشنبه 8 آبان) در آیین بزرگداشت هفته بیمه سلامت با اشاره به اهمیت رضایت مردم در کارها گفت: متاسفانه مردم از خدمات بیمه سلامت رضایت ندارند که باید این سازمان در راستای ارتقا رضایتمندی بیماران تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم یکی از مشکلات بیمه سلامت را بدهی های آن عنوان کرد و گفت: بیمه سلامت بدهی های بسیاری به مراکز درمانی دولتی و غیردولتی دارد که این امر موجب کاهش رضایتمندی ارائه دهندگان خدمات درمانی به مردم شده است.

 

وی گفت: بیمه سلامت باید در راستای کاهش بدهی های خود تلاش کند و به دلیل عدم توجه به پرداخت بدهی ها، متاسفانه برخی از مراکز دولتی در معرض تهدید هستند.

 

عادلی با اشاره به طرح الکترونیکی کردن پرونده ها اشاره کرد و گفت: این اقدام مناسبی در بیمه سلامت است که موجب کاهش هزینه ‌ها می شود و با صرفه جویی در هزینه ها می توان مشکلات را برطرف کرد.

 

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با تاکید بر اجرایی شد سیستم ارجاع گفت: این امر موجب می شود که هزینه های بیمه سلامت کاهش یافته و رضایت مردم نیز افزایش یابد.

 

وی با اشاره به فعالیت شرکای بیمه سلامت گفت: افزایش رضایتمنداری شرکا نیز مهم است و این رضایت موجب می شود تا رضایت بیمه شدگان نیز افزایش یابد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع ماه صفر مسجد امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین رحلت پیامبر اسلام خراسان جنوبي اردبیل بیمه تامین اجتماعی بیمه شدگان بیمه سلامت حق بیمه بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال