Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سعید شیرکوند در حاشیه بازدید از بندرگاه انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد کشور از سیر نزولی مدنظر دشمنان به سوی روند رو به رشد تغییر مسیر داده و با قدرت در حال حرکت است.

وی افزود: به دلیل اینکه بخشی از واردات کالاهای اساسی کشور از روسیه و کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا از انزلی صورت می‌گیرد، این بندرگاه می تواند نقش تاثیر گذاری در این خصوص داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شیرکوند خاطرنشان کرد: واردات کالا در بندرانزلی ثابت تر از گذشته شده و در کنار بررسی عملکرد گذشته، برنامه ریزی لازم برای آینده این بندر شکل گرفته و مشکلات انتقال کالا و جابجایی از برخی بنادر جنوبی به شمالی رفع شده است.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: در گذشته بندرانزلی محل تخلیه حجم بسیاری از آهن الات و چوب بود و امروز در حال پیگیری صادرات آن هستیم .

وی با اشاره به واردات غلات و تخلیه آن در بندرگاه انزلی تاکید کرد: تلاش ما براین است تا مدت زمان ترخیص کالا در این بندرگاه را کاهش دهیم.

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به لزوم لایروبی تالاب انزلی در راستای توسعه گردشگری این شهر ساحلی افزود: امیدواریم با لایروبی بخشی از تالاب شرایط بهتری برای گردشگری بندرانزلی فراهم شود .

 شیرکوند خاطر نشان کرد: با توجه به بازدید از کشتی میرزا کوچک خان، مقرر شد این کشتی در آینده نزدیک راه اندازی و به حرکت در آید تا گردشگری گیلان و بندرانزلی بیش از پیش رونق یابد .

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری به همراه مدیر کل حوزه معاونت هماهنگی و نظارت، رئیس امور اقتصادی و بازرگانی، رئیس امور تولیدی و زیربنایی و مدیر حوزه معاونت اقتصادی معاون اول رییس جمهور و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از ظرفیت های توسعه ای بندرگاه انزلی بازدید کرد.

بازدید از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی و حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی گیلان از برنامه های سفر معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی دکتر اسحاق جهانگیری است.

بندرگاه انزلی با 10 پست اسکله و امکان تخلیه و بارگیری بیش از شش میلیون تن کالا در سال بزرگترین و مجهزترین بندرگاه ایرانی حاشیه دریای خزر محسوب می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تالاب انزلی رییس جمهوری مشکلات معاون اول بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات