Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از رفع تصرف 25 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حمید محمدی‌ نسب" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای ساحلی بخش کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با كارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
وی بیان داشت: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی 25 هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیر قانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.
سرهنگ محمدی‌نسب ادامه داد: با حكم قضائی و به استناد تبصره یك ماده 55 قانون حفاظت و بهر‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.
وی گفت: متهم 56 ساله كه مدارک جعلی دال بر مالکیت اراضی تصرف شده را تهیه كرده بود با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی آستانه‌‎اشرفیه در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های تصرف شده را 150 میلیارد ریال برآورد كرده‌اند از شهروندان خواست، برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفع تصرف اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مهدی قاسمی گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخ شهر خلع ید شد.
وی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخ شهر صورت گرفت.
قاسمی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر