Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: انهار تهران حدود ۵۳۰ کیلومتر است که با توجه به بارندگی‌های اخیر روزانه و به طور مرتب لایروبی می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: عملکرد و اقدامات صورت‌گرفته در شهر تهران و حومه به واسطه بارندگی‌های اخیر به استانداری تهران گزارش شده است و با تمامی ادارات و ارگان‌های ذی‌ربط هماهنگی لازم به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: از اردیبهشت امسال لایروبی انهار را به صورت مرتب آغاز کرده‌ایم و ۵۳۰ کیلومتر از کانال روبسته و باز لایروبی شده است و ۱۰ هزار کیلومتر نیز در مجموع لایروبی مسیل را داشته‌ایم.

یزدانی گفت: تاکنون همکاری‌ها خوب بوده است و بارندگی‌ها بعد از اهواز ۳۲ میلیمتر در شمیرانات بوده و در بعضی از نقاط نهر‌ها کشش نداشته‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران یادآور شد: ۱۲ نقطه در تهران در بارندگی‌ها شناسایی شده‌اند، مشکل آب‌گرفتگی ۴ مورد آن حل شده و ۸ مورد دیگر نیز که اتوبان امام علی (ع)، تونل امیرکبیر و کاروانسرای سنگی در محدوده منطقه ۲۱ بود نسبت به حل مشکل این نقاط نیز اقدام شده است البته تونل امیرکبیر در حال حاضر باز است و اقدامات لازم نیز بلافاصله انجام شده است.

وی افزود: با وجود حجم بارندگی‌ها به نسبت سال قبل، ولی مشکلات به حداقل رسیده است و لایروبی کل مسیل‌ها به طول ۵۲۰ کیلومتر همچنان ادامه دارد و در این بخش تعطیلی نداریم و لایروبی‌ها بعد از هر بارندگی مجددا تکرار می‌شود.

یزدانی گفت: در نقاط پرخطر تیم‌های مدیریتی مستقر شده‌اند و بلافاصله در صورت بروز حادثه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: ۵۰ میلیارد تومان موتور پمپ خریداری شده است و ۲۵ میلیارد تومان دیگر برای خرید این تجهیزات اختصاص یافته و به زودی وارد چرخه می‌شود و ماشین‌های آتش‌نشانی و موتور پمپ‌ها در نقاط حساس مستقر شده است.

وی یادآور شد: قطعا با بارش باران‌های اخیر که حدود ۳۰ میلی‌متر بود، نمی‌توان گفت: آب‌گرفتگی در تهران نداشتیم؛ بنابراین تمام تلاش را داشتیم که میزان آن را به حداقل برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انبار تهران خدمات شهری شهرداری تهران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری