Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران روسی از داستان این بازی ناراضی هستند.

طرفداری - چند روزی از انتشار آخرین نسخه Call Of Duty می گذرد. بازی Call Of Duty: Modern Warfare توانست نمرات نسبتا خوبی را از طرف منتقدین کسب کند، اما با نگاهی به نمرات این بازی از طرف کاربران با نمره ای عجیب رو به رو می شویم. این بازی از 10 نمره، 3.4 کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این نمره پایین، نمراتی است که کاربران روسی به این بازی داده اند. بسیاری از این کاربران نمراتِ صفر و یک به ان داده اند. در بخش داستانی این بازی و در جریان یک بمب گذاری، شما به دنبال رهبران گروه های تروریستی روسیه هستید. به همین دلیل بسیاری از کاربران روسی این بازی، از این بخش بسیار ناراضی هستند و به این شکل اعتراض خود را نشان داده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر