Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و فجریها ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.

همانگونه که پیش‌بینی می شد ۲ تیم بازی محکم و جانداری را در نیمه نخست به نمایش گذاشتند و اگر چه توپ بیشتر در اختیار تیم میهمان بود اما میزبان ۲ بار بر روی ضد حمله که به نظر می‌رسید در دستور کار شاگردان مهابادی بود، خطرناک ظاهر شد لیکن این تلاش‌ها نتیجه ای در برنداشت و توسط مدافعان حریف در پشت محوطه هجده قدم متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمد نصرتی، سرمربی تیم گل ریحان البرز هم حملات آنها تا پشت محوطه جریمه فجر خوب پیش می‌رفت اما آنها ضربه نهایی را به هوا می زدند.

شوت کلانتری  به جای تور به تیرافقی بر خورد کرد

بهترین بخت مسلم بازی در نیمه نخست برای فجریها با بدشانسی از دست رفت، دقیقه ۳۴ بازی ایوب کلانتری بر روی یک ضربه ایستگاهی که از فاصله ۲۵ متری زده شد، تیرافقی دروازه تیم گل ریحان را به لرزه در آورد تا این بار شلیک کلانتری به گل نرسد.

در ادامه نیمه نخست، هچمنان ۲ تیم به بازی فیزیکی روی آوردند تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل پایان یابد.

در نیمه دوم نیز پس از اینکه چند دقیقه‌ای توپ در اختیار تیم میهمان بود، اما باز هم فجریها بودند که نخستین زنگ خطر این نیمه را به صدا در آوردند و در دقیقه ۴۸ بابا محمدی مهاجم تیم فجر، یک فرصت خوب را با بی دقتی از دست داد.

دقیقه ۵۰ میلاد غریبی بازیکن تیم فجر اگر قدر پاس به بیرون و زیبای احسان الوان‌زاده را می دانست فجریها به گل می رسیدند اما ضربه بی دقت غربیی به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل ریحان البرز به بیرون رفت تا آه از نهاد تماشاگرانی که طی بازی حمایت خوبی کرده بودند، بلند شود.

در ادامه نیمه دوم، تیم گل ریحان البرز، حسین پاپی را که سابقه ۲۰۰ بازی با تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر  دارد به بازی فرا خواند تا این بازیکن از کناره ها با سرعتی که دارد، مهاجمان را با ارسال خود صاحب فرصت کند که یک بار هم بر روی ارسال این بازیکن در دقیقه ۷۱ و ضربه سر مهاجم گل ریحان، خطرناک ظاهر شدند اما با جایگیری خوب جلالی راد سنگربان آماده تیم فجر سپاسی شیراز خنثی شد.

قدر ارسال‌های الوان‌زاده را ندانستند

فجریها برای رسیدن به گل، سمت چپ تیم گل ریحان البرز را مورد هدف قرار دادند و احسان الوان‌زاده بهترین بازیکن تیم فجر بارها از این سمت با فرارهای خوب خود و ارسال با دقت ، مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد اما آنها قدر این پاس‌ها را ندانستند و گرنه به گل می رسیدند.

دقیقه ۷۷ الوان‌زاده پس از جای گذاشتن مدافع مستقیم خود، توپ را به زیبایی به بیرون پاس داد و ضربه سر شیرجه‌ای امیر حسین صدقی توسط دروازه‌بان تیم گل ریحان مهار شد تا فرصت دیگری برای میزبان از دست برود.

یک بار هم الوان‌زاده در دقیقه ۸۸ بهروز هوشمند را صاحب فرصت کرد تا این موقعیت هم از دست برود و قدر پاس های طلایی این بازیکن را ندانند.

فجریها اعتقاد به پنالتی داشتند

دقیقه ۸۰ بر روی یک ضد حمله، میلاد احمدی توسط مدافع تیم گل ریحان البرز با خطا متوقف شد که فجریها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند و تماشاگران هم در این صحنه معترض شدند اما داور رای به ادامه بازی داد.

سرانجام این بازی پُر افت و خیز و فیزیکی در حالی که فجریها به ویژه در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را از دست دادند، با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با توجه به پیروزی تیم نود ارومیه این تیم هم ۲۱ امتیازی شد اما فجریها با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر همچنان صدر جدول را حفظ کردند، تیم‌های مس رفسنجان و گل ریحان البرز هم با ۱۹ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

استقبال خوب تماشاگران شیرازی

از زمانی که فجریها به عنوان مدعی ظاهر شدند، رفته رفته بر تعداد تماشاگران افزود شده و تجربه نشان داده است هر گاه تیم‌های شیرازی در صدر جدول قرار گرفته‌اند استقبال تماشاگران بیشتر شده و این امر برای موفقیت یک تیم بسیار مهم است که بازیکنان فجر باید قدر آن را بدانند.

بیش از ۶ هزار تماشاگر در مدت زمان برگزاری این بازی، یک صدا تیم فجر را تشویق کردند و خواهان گل زنی شدند.

تیم قشقایی شیراز باز هم باخت

تیم قشقایی شیراز که ۹ هفته است طعم پیروزی را نچشیده در این هفته، میهمان تیم سپید رود رشت بود که این بازی نیز با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان پایان یافت تا ناکامی‌های تیم قشقایی ادامه یابد و با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و جزو تیم‌های در خطر سقوط باشد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را دریافت خواهند کرد  و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان انزلی که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند، هم اینک با چهار و ۲ امتیاز در رده هفدهم و هجدهم لیگ دسته یک قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی