Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گواری روز چهارشنبه در جلسه انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی افزود: شهرداری‌ها، وزارت بهداشت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیروهای مسلح می توانند در ایجاد این بسیج ملی مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: ورزش همگانی در آذربایجان غربی شرایط مطلوبی دارد و با مشخص شدن رییس هیات این استان و استفاده از همه ظرفیت موجود، شاهد پیشرفت بهتر ورزش های همگانی و شکوفایی ورزش در بین مردم این استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت انتخابات فدراسیون بیان کرد: تا قبل از پایان سال، انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی برگزار خواهد شد تا زمینه برنامه ریزی طولانی مدت فراهم شود.

در انتخابات هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی محمود اشتری با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۸ رای برای ۴ سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی ارومیه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند