Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، با هدف بهبود عملکرد سامانه همراه بانک ملت، نسخ قدیمی این سامانه (قبل از نسخه ۱.۱.۹ اندروید و ۱.۱.۰ IOS) از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده، قابل استفاده نخواهند بود.

بر این اساس، بانک ملت از مشتریان و کاربران این سامانه درخواست می کند تا نسبت به ارتقای نسخه نرم افزاری خود در مدت زمان باقی مانده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده تقویت سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه بر روی استان است.

او افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر ۲۹ درجه و کمترین دما ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

دمای کنونی ۲۶ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز ۵۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد