Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این سانحه در کیلونتر ۱۰ محور میامی به شاهرود در ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه رخ داد که در این حادثه تنها سرنشین اتوبوس یعنی راننده مصدوم شد.

وی بیان کرد: علت حادثه بی توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس بود که سبب برخورد به عقب تریلی شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد:  در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهم‌ترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از تصادف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واژگونی، سهمی حدود ۶۵ درصدی در تصادفات رانندگی جاده‌ای در استان سمنان دارد. 

حدود ۶۰۰ کیلومتر از مسیر ۹۰۰ کیلومتر تهران- مشهد و بخش قابل توجهی از محور مشهد- قم به نام آزادراه حرم تا حرم از استان سمنان عبور می کند، این مسیر سالانه میزبان تردد حدود ۲۰ میلیون زائر است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه حوادث رانندگی سمنان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم