Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@00:10:34 GMT

دستگیری عناصر بهائیت در شیراز هنگام جشن تولد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۸۸۸۰

 اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرد: تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت که همزمان با ایام شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اقدام به برگزاری جشن سالگرد تولد برای یکی از سرکردگان خود کرده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه فجر فارس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد دستگیر شده در این عملیات علاوه بر حرمت شکنی ایام سوگواری اهل بیت(ع)، اقدام به برگزاری جشن مخفیانه به بهانه سالگرد تولد یکی از سرکردگان خود کرده بودند.

براساس این گزارش؛ فرقه ضاله بهائیت و عناصر تشکیلاتی آن طبق فرامین مرکزیت فرقه موسوم به بیت العدل، با هدف قراردادن اصول مذهب تشیع، همواره به دنبال ایجاد مانع بر سرراه گسترش آموزه‌های اسلام ناب محمدی و از بین بردن امکان تکرار جنبش‌های مذهبی در سراسر دنیا تلاش کرده‌اند.

عناصر تشکیلاتی این فرقه همواره در صدد ضربه زدن به دین مبین  اسلام و ازبین بردن خصلت‌های ضداستکباری و ظلم ستیزآن در میان عموم جامعه بوده اند و هدف طراحان این فتنه، تلاش برای شکستن کیان و اقتدار ملی و مذهبی ایران بوده است.

سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرده است که دستگیری جمعی از عناصر تشکیلاتی فرقه‌ضاله بهائیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، در راستای برخورد با این افراد و جلوگیری از تحقق اهداف شوم آنان و بیگانگان حامی آنها انجام شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: مأموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

زیدی خاطر نشان کرد: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6097291

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز