Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، ناپولی در خانه مقابل آتالانتا به تساوی رضایت داد. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته دهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا، امشب (چهارشنبه) با برگزاری یک بازی در ورزشگاه سن‌پائولو شهر ناپل ادامه پیدا کرد که در آن تیم فوتبال ناپولی مقابل آتالانتا به تساوی 2 - 2 رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکلا ماکسیمیوویچ در دقیقه 16 گل نخست بازی را برای ناپولی به ثمر رساند، اما رمو فرولر در دقیقه 41 کار را برای تیم تحت هدایت جان‌پیرو گاسپرینی به تساوی کشاند. در نیمه دوم و در دقیقه 71 آرکادیوژ میلیک بار دیگر ناپولی کارلو آنچلوتی را پیش انداخت، اما 4 دقیقه به پایان مسابقه یوسیپ ایلیچیچ گل دوم را برای آتالانتا به ثمر رساند و به این ترتیب دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند.

با این نتیجه آتالانتای رده سومی که این فصل تنها از یکی از بازی‌هایش امتیاز نگرفته است، 21 امتیازی شد و اگرچه در رده قبلی‌اش ماند، اما فاصله 3 امتیازی خود را با ناپولی رده چهارمی حفظ کرد.

جدول رده‌بندی سری A


انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی سری A ناپولی سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ترمز پیکان را کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان میزبان پیکان تهران بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان دقیقی به پایان رسید تا نخستین باخت خودروسازان در سال جدید رقم بخورد.

در این دیدار که در سکوت سرد سکوها و با قضاوت رضا عادل از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه آغازشد؛ کاپیتان پوریا سرآبادانی در دقیقه ۹ روی ارسال علی آزادمنش از روی نقطه کرنر با یک ضربه سر تور دروازه محمد ناصری را به لرزه درآورد تا یشمی پوشان با یک گل پیش بیفتند.

بازی متعادل دوتیم که نبود تماشاگر هم برآن سایه انداخته بود در نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید تا دو تیم به فکر نیمه دوم باشند.

در نیمه دوم هم بیشتر بازی در میانه های میدان جریان داشت و بازی دو تیم سرد و کسل کننده بود تا اینکه در دقیقه ۸۹ و در شرایطی که شمس آذری ها بازی را تمام شده می دانستند حامد پاکدل که در نیمه دوم به بازی آمده بود به زیبایی هرچه تمام تر علیرضا جعفرپور سنگربان جوان شمس آذر را مغلوب کرد تا پیکانی ها به گرفتن امتیاز در این دیدار امیدوار شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و بازی در دقایق پایانی هیجانی دنبال شد و حسین گودرزی در وقت های تلف شده تیر خلاص را به پیکره پیکان وارد کرد تا سه امتیاز در قزوین بماند.

پیکان آخرین بار در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بود که شمس آذر نخستین شکست سال ۱۴۰۳ را به این تیم تحمیل کرد.

شمس آذر با این سه امتیاز ۳۵ امتیازی شد و پیکان هم ۲۵ امتیازی باقی ماند.

شاگردان دقیقی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در سیرجان میهمان گل گهر این شهر خواهند بود و پیکان هم باید در خانه از آلومینیوم اراک میزبانی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901617

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)