Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید با کسب یک پیروزی مقتدرانه، اختلاف خود با بارسلونا را به یک امتیاز کاهش داد.

طرفداری- از هفته یازدهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید موفق شد با کسب یک پیروزی پر گل و قاطعانه در خانه، 21 امتیازی شده و به رده دوم جدول صعود کند.

اطلاعات بازی تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 8 آبان 1398 ساعت بازی: 23:45 به وقت تهران محل برگزاری: سانتیاگو برنابئو | مادرید داور بازی: سزار سوتو گرادو گلزنان: رودریگو گوئس، تونی کروس، سرخیو راموس، کریم بنزما، لوکا یوویچ شرح بازی و گل ها

رئال مادرید بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید؛ در دقیقه '7 ارسال بلند مارسلو به تیر دوم، با پاس بنزما به دهانه دروازه همراه شد تا رودریگو با یک بغل پا مقابل دروازه، در اولین حضور ثابت خود در سانتیاگو برنابئو، دومین گل فصلش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع طوفانی شاگردان زیدان در دقیقه '8 به گل دوم منجر شد؛ باز هم بنزما از سمت چپ محوطه نفوذ کرد و پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد تا تونی کروس این بار با یک بغل پا، دروازه لگانس را باز کرده و حساب کار 2-0 شود.

فشار مادریدی ها ادامه داشت و در دقیقه '21 پاس به بیرون بنزما با شلیک محکم کروس و با برخورد به نوک انگشتان دروازه بان، راهی کرنر شد. لحظه ای بعد، ارسال خوب واران با ضربه قیچی بنزما و در میان نگاه های دروازه بان، با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه '23 خطای دروازه بان روی ادن هازارد، یک پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام شد.

دقیقه '25 ضربه پنالتی اول راموس را دروازه بان مهار کرد، اما پس از بررسی VAR، مشخص شد که دروازه بان چند قدمی جلو تر آمده و با دریافت کارت زرد، دستور تکرار ضربه داده شد که کاپیتان رئال مادرید این بار حساب کار را 3-0 کرد.

دقیقه '27 اولین خطر جدی بازیکنان لگانس با شوت محکم اسکار رودریگز از پشت محوطه شکل گرفت که کورتوا با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه '30 حرکت عالی رودریگو از سمت راست و ارسال به دهانه دروازه که والورده از چند قدمی این موقعیت خوب را به آسمان زد. دقیقه '39 ارسال زمینی کارواخال به داخل محوطه با ضربه بنزما همراه شد که سوریا با واکنشی عالی دروازه اش را نجات داد. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

نیمه دوم بازی متعادل تر و آرام دنبال می شد و در دقیقه '62 مودریچ به جای کروس وارد زمین شد. دقیقه '67 ضربه بنزما از پشت محوطه، به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت.

دقیقه '69 خطا روی لوکا مودریچ، دومین پنالتی بازی را برای رئال مادرید به ارمغان آورد؛ کریم بنزما این بار پشت توپ ایستاد و گل چهارم بازی را به ثمر رساند تا شمار گل های خود در لالیگا را به 7 برساند و بلافاصله هم جای خود را به یوویچ داد.

در دقیقه '73 روی ارسال رودریگو، یوویچ با ضربه سر موفق به گلزنی شد اما باز هم به دلیل آفساید این گل مردود اعلام شد تا مهاجم صرب همچنان در حسرت گل اول با پیراهن رئال مادرید بماند. لحظه ای بعد ایسکو جای والورده را گرفت. دقیقه '80، هازارد در موقعیت تک به تک، ترجیح داد به واران پاس دهد، اما توپ از مقابل پای مدافع پیش تاخته عبور کرد تا فرصتی عالی از دست برود. دقیقه '86 ضربه خوب ایسکو از پشت محوطه با واکنش سوریانو برگشت داده شد و لحظه ای بعد در سمت دیگر زمین، کورتوا با واکنشی خوب توپ را بین پاهای خود مهار کرد تا دومین کلین شیت متوالی را ثبت کند.

در دقیقه '1+90 بالاخره یوویچ اولین گل خود با پیراهن رئال مادرید را به ثمر رساند؛ ارسال کارواخال از داخل محوطه، با ضربه سر یوویچ در تیر دوم وارد دروازه لگانس شد تا حساب کار 5-0 به پایان برسد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم