Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:09:16 GMT

رودریگو: اصلا انتظار چنین شروعی را نداشتم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۹۶۰۹

رودریگو: اصلا انتظار چنین شروعی را نداشتم

رودریگو گوئس یکی از ستاره های دیدار امشب رئال برابر لگانس بود و موفق به زدن گل اول کهکشانی ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب توانست با 5 گل بر لگانس پیروز شود و اولین گلباران فصل خود را جشن بگیرد. مسیر پیروزی را رودریگو گوئس با گل دقیقه 7 خود هموار کرد. ستاره برزیلی برای دومین بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال قرار گرفته بود و 90 دقیقه در میدان ماند و یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رودریگوی 18 ساله که به نظر حالا دیگر به یک بازیکن فیکس در ایده های زیدان تبدیل شده، در پایان بازی گفت:« واقعیت این است که به خاطر این اتفاقات مثبتی که برایم رخ داده، بسیار خوشحالم. همه چیز خیلی سریع پیش می رود و واقعا انتظارش را نداشتم. خیلی خیلی خوشحالم. فکر می کنم شایسته چنین برد پرگلی بودیم. برابر تیمی خوب و باکیفیت یک بازی راحت و روان را ارائه دادیم و توانستیم شکستش دهیم.»

 

رودریگو ادامه داد:« برایم فرقی نمی کند بال چپ باشم یا راست. امشب از راست شروع کردم و سپس جای خودم را با هازارد عوض کردم. هر جا باشم سعی می کنم از بازی خودم لذت ببرم. امشب خانواده ام در ورزشگاه بودند و همه چیز هم عالی پیش رفت.»

 

بنزما:« کریم یک فوتبالیست فوق العاده است و به ما اطمینان بالایی در حمله می بخشد. بازی کنار او کارها را برای تان ساده می کند.»

 

 

کریم بنزما رئال مادرید رودریگو گوئس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید رودریگو گوئس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟