Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@22:15:39 GMT

#تولد_رند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۰۲۳۷

#تولد_رند

8/8/98. این تاریخ خاص امروز بهانه تولد نوزادان زیادی شد و به‌گفته کسانی که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند پدر و مادرهایی از چند روز قبل مشخص کردند که امروز فرزندشان به دنیا بیاید حتی اگر این تاریخ زودتر از زمان مقرر تولد بود. تاریخ تولد رند پیش از این و در سال‌های قبل هم اتفاق افتاده بود و خیلی‌ها هم منتقدش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رسانه‌ها هم گزارش‌هایی درباره این مسأله تهیه شده بود اما با وجود همه انتقادها این اتفاق امسال هم افتاد. یگانه خدامی

در اینستاگرام استوری‌ها و پست‌های زیادی از این تولد‌ها می‌دیدیم و حتی بعضی متخصصان زنان و زایمان عکس‌هایی از نوزادان متولد شده در این روز به اشتراک می‌گذاشتند. این حال و هوا در توئیتر بشدت با انتقاد روبه‌رو شد و بسیاری از کاربران توئیتری با هشتگ تولد رند درباره این می‌نوشتند که این کار به قیمت جان نوزاد تمام می‌شود و تأثیری در زندگی و آینده او ندارد: «خدا رو شکر دیگه کار نمی‌کنم! امروز همه شکم خودشونو میدرن و کلی نوزادشون رو ناقص می‌کنند که تولدش ۸/۸/۹۸ باشه!»، «بعضی‌ها واقعاً یه مشت متوهم ارقام و اعدادن...خب که چی؟»، «من که می‌گم ثبت احوال یه پولی بگیره تاریخ تولد نوزادانی که 10 روز قبل یا بعد از اون تاریخ رند به دنیا میان رو همون روز بزنه. چون اینا که بی‌خیال حماقتشون نمیشن باید راه دیگه‌ای رو امتحان کرد»، «توی تاریخای رند شاهد حضور تعداد زیادی از مامانا توی زایشگاه‌ها هستیم که واقعاً تأسف‌باره. مامان و باباهای عزیز لطفاً با سلامت نوزاد دلبندتون شوآف نکنین...»، «یعنی واقعاً به‌خاطر یه تاریخ تولد که رند بشه، سلامتی بچه تون رو به‌خطر میندازید»، «انقد همه دارن تلاش میکنن تاریخ تولد بچه شون رند شه بعد واسه برادر من به جای ۵/۵ که به دنیا آمده ۶/۸ گرفتن. خدایا مرسی»، «چقدر امروز قراره بچه به زور به دنیا بیان!»، «حالا واقعاً تاریخ تولد رند چه تأثیری رو زندگی اون بچه‌ای داره که پدر و مادرش همچین آدمایی هستن خدا داند!»، «تا حالا شده به کسی بگید متولد فلان تاریخم و بگه: نچ نچ چ تاریخ تولد زشتی. چرا رُند نیس؟ پس بذارید جنین تو اون شکم بمونه و مغزش کاملاً رشد کنه. با این افکار مسخره، رو یه نسل تأثیر مخرب نذارید. به جاش درست تربیتش کنید.»، «یادش بخیر 10 سال پیش این موقع خیلیا زنبیل گذاشته بودن تو بیمارستانا که تاریخ تولد بچشون رند باشه»، «از شلوغی و صف زایمان امروز بیمارستان‌ها نگم براتون، اونم واسه چی؟ تاریخ تولد رُند بچه. جهالت وارد فازهای جدیدی شده که حتی واسه جاهلان بزرگ تاریخ هم قفل بوده تا الان»، «ای کاش یه تحقیق دانشگاهی انجام می‌شد و سرانجام اشخاص تاریخ تولد رند را با عدد و ارقام از نظر موفقیت، تأثیر تاریخ تولد در زندگی و... به همگان آشکار می‌کرد.»‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش

به تازگی عکس‌های جدیدی از حامد آهنگی، کمدین معروف، در جشن تولد پسرش مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفت. 

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...