Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت:ضرورت دارد رسانه ها در ایام و فضای انتخابات از انتشار مطالب خلاف واقع له یا علیه نامزدهای انتخاباتی به شدت پرهیز نمایند و در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه تلاش نمایند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خدابخش روح الامینی در جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی اعلام کرد:در راستای اجرای ماده 67قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تشکیلات قضائی هر حوزه انتخابیه ه به منظور پیشگیری از وقوع جرم، ضمن هماهنگی با ناظرین شورای نگهبان   و هیات اجرائی‌اقدامات لازم را در محدوده مقررات انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بافت تاکید کرد:بی طرفی در انتخابات یک اصل است که بایستی تمامی اعضاء، مسئولان ،مجریان و ناظرین انتخاب به آن پایبند باشند و انشالله شاهد یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

روح الامینی خطاب به کارکنان و مدیران دولتی گفت:استفاده از امکانات دولتی یا موسسات وابسته به دولت ونهاد های عمومی در امر انتخابات جرم است و در صورت مشاهده با مرتکیبن برخورد قضائی صورت خواهد پذیرفت.

 

بیشتر بخوانید: بقایی و احمدی نژاد را رقیب خود نمی‌دانم/ همیشه ظاهرم این‌گونه بوده است شورای نگهبان تا قبل از تصویب اعتبارنامه درباره صلاحیت‌ها نظر می‌دهد/ رسانه‌ها به خوبی اخبار را بیان نمی‌کنند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب دولت رسانه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد