Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@14:42:33 GMT

معرفی پدیده این فصل لیگ یک؛ امین اسدی از آرمان گهر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۱۰۳۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدی در هفته نخست و در باخت سه بر دو برابر گل ریحان زننده یکی از دو گل تیمش بود، در تساوی یک بر یک هفته هفتم مقابل مس رفسنجان تک گل تیمش را به ثمر رساند و با دبل خود در هفته نهم برابر سپیدرود رشت نه تنها زمینه ساز اولین پیروزی شاگردان شهبا در فصل جاری شد، بلکه با رساندن آمار گلزنی خود به عدد چهار برای مدعیان آقای گلی خط و نشانی جدی کشید و خود را نیز به عنوان مهره ای مثمرثمر و قابل اتکا در ترکیب این تیم سیرجانی مطرح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی که اصالتا کرد است و فوتبالش را در نیز از شیراز آغاز کرده، در فصل گذشته و در همین تیم آرمان گهر درخشید و نقش بسزایی در صعود این تیم از لیگ دو به لیگ یک داشت و اکنون نیز به مهره ارزشمند تیمش تبدیل شده است.

وی جزو پدیده‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شده است و باید دید که می‌تواند به سطح اول فوتبال ایران راه پیدا کند یا خیر.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان آرمان گهر سیرجان امین اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید