Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگردان مشهور آمریکایی از نقش ایران و روسیه در بازگشت امنیت و آرامش به سوریه تمجید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک کارگردان مشهور آمریکایی و از منتقدان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور طی سخنانی از تلاش‌های «ایران» و «روسیه» در بازگشت صلح و آرامش در سوریه تمجید کرد.

«الیور استون» کارگردان سرشناس آمریکایی چهارشنبه با ستایش از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، وی را یک عامل برقرار کننده ثبات در خاورمیانه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی که سازنده مستندی از ولادیمیر پوتین با نام «گفت‌وگو با آقای پوتین» است، در ادامه به حمایت پوتین از «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در جنگ چند ساله این کشور اشاره کرد.

وی طی سال‌های گذشته نیز در وصف رئیس جمهوری روسیه گفته بود، پوتین سیاستمدار بسیار بزرگی است و در بالاترین سطوح قدرت حضور دارد. من برای ساخت مستند «گفتگو با آقای پوتین» بیش از 30 ساعت با او مصاحبه کردم. پوتین هرگز پیش از مصاحبه محور سئوالاتم را نمی‌پرسید.

به گزارش آسوشیتدپرس، الیور استون سپس گفت که روسیه و ایران  خلافت احتمالی داعش در کل منطقه را متوقف کردند.

الیور استون  در خاتمه افزود : «فکر می‌کنم پوتین بسیار نگران صلح است.»

الیور استون پیشتر نیز گفته بود که آمریکا هر روز ایران را به دلایل خیالى مورد حمله لفظى قرار مى‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استون آمریکا سوریه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد