Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همزمان با مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت صبح روز پنجشنبه نهم آبان ماه در سالن اجتماعات هتل باباطاهر همدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همزمان با مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت صبح روز پنجشنبه نهم آبان ماه در سالن اجتماعات هتل باباطاهر همدان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجلاس که  با حضور دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مسوولان ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تشریح و نقطه نظرات و مباحث پیشنهادی حاضران مطرح می‌شود.

ارائه گزارش فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت توسط دکتر سیماسادات لاری، سخنرانی دکتر عماد افروغ با موضوع دانشگاه و فرهنگ، تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های پایگاه خبری مفدا، تبیین و تشریح فعالیت‌های فرهنگی از جمله جشنواره بین‌المللی سیمرغ و جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر امیر لله‌گانی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از جمله برنامه‌های این نشست یک روزه است.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به ارائه سخن می پردازند و در ادامه دکتر وحید صرامی دبیر  شورای مرکزی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی و همچنین رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در وقتهای تعیین شده سخنرانی خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید: شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در همدان برگزار می‌شود جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بر ایجاد فضای معنوی و سلامت روان تاثیر‌گذار است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی سالن اجتماعات قرآن وزارت بهداشت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد