Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت بانوی گرانقدر، قرآن پژوه و از شخصیتهای برجسته سیاسی کشورمان، سرکار خانم سیده اعظم طالقانی، برای اینجانب تلخ و اندوهبار بود.

خانم اعظم طالقانی، میراث‌دار ارزشمند پدر بزرگوارشان، آیت الله سید محمود طالقانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در قبل از انقلاب به عنوانی یک چهره مبارز و انقلابی و به تبعیت از پدرشان که پدر همه امت مبارز و آزادیخواه بود مدتها در زندان رژیم ستمشاهی رنج‌های فراوان متحمل شدند و در بعد از انقلاب اسلامی تلاش کرد روش و منش آیت الله طالقانی را با انتشار آثار ایشان در جامعه نشر دهد که الحق در این راه موفق بودند.

خانم اعظم طالقانی با تاسیس تشکلی سیاسی  و انتشار نشریه ای وزین و با روشی مصلحانه فعالیت سیاسی خود را با دفاع از حقوق زنان ادامه دادند و در راه توانمندسازی زنان و کار آفرینی برای آنان بویژه در نقاط محروم کشور تلاش فراوانی کردند.

فقدان این بانوی آزادیخواه مطمئنا ثلمه ای جبران ناپذیر برای ما که دوست دار آیت الله طالقانی و خانواده ایشان هستیم می باشد.

صمیمانه درگذشت سرکار خانم اعظم طالقانی را به فرزندان،اخوان گرامی و خواهران ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن بانوی والامقام علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا(س) مسالت دارم.

محمدرضا عارف

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمدرضا عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی