Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد ساوه، بر تشکیل و تکمیل حلقه کار در کنار آموزش دانشجویان، تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سفر به استان مرکزی، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر طهرانچی در این بازدید که با همراهی محمد منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، علی میرزایی فرماندار ساوه، حجت‌الله دستجانی فرمانده سپاه ساوه و جمعی از مسئولان شهرستان و واحد ساوه انجام شد، از مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی شهدای هسته‌ای، واحدها و هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحد ساوه بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه این مراکز قرار گرفت.

در جریان این بازدید، دکتر طهرانچی از شرکت والا موتور آذر (تولیدکننده گاید برنجی سوپاپ انواع موتور درون‌سوز)، شرکت ویرا افزار آدان (تولیدکننده نرم‌افزارهای مترجم هوشمند فرازین و ویراستار)، شرکت توسعه محلول‌های پویا (تولیدکننده پوشش‌های فلزی و محلول‌های آبکاری)، شرکت نانوگستر کاوه (تولیدکننده کودهای شیمیایی و ارگانیک) و شرکت باهر اکسید کاوه (تولیدکننده مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی) بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید یک‌ساعته با اشاره به ظرفیت‌های منطقه، اظهار داشت: استان مرکزی، استانی صنعتی است که کشاورزی هم در آن رونق دارد اما متأسفانه دانشگاه آزاد اسلامی در گذشته نتوانسته بود رابطه خوبی با صنایع و کشاورزی استان برقرار کند.

وی ادامه داد: این سفر فرصتی ایجاد کرد که بازدیدی از توانمندی‌های واحد ساوه داشته باشم تا بتوانیم برای این دانشگاه مأموریت‌های ویژه‌ای به عنوان یک دانشگاه جوار صنعت، طراحی کنیم تا واحد ساوه به شهرک صنعتی و صنایع استان متصل شود.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: واحد ساوه در گذشته به عنوان دانشگاهی در جوار تهران شناخته می‌شد که باید تلاش کنیم این واحد به دانشگاه جوار صنعت تبدیل شود و دانشگاهی مربوط به شهرستان ساوه باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای تأمین نیروی انسانی متخصص در حوزه صنعت و کشاورزی، گفت: برای تحقق این هدف، تغییر روش آموزش یکی از طرح‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است تا بتوانیم نیروی انسانی مناسب برای کار در محیط صنعتی و کشاورزی تربیت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی دیگر از بحث‌های جدی ما در این حوزه، حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی است که بدین منظور بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری دانشگاهی در این دانشگاه راه‌اندازی شد تا بتوانیم ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی که متعلق به مردم است را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.

دکتر طهرانچی با تأکید بر اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید، تأثیرگذاری در اقتصاد شهری است، گفت: در این راستا اقتصاد شهرها را ارزیابی کردیم تا بتوانیم یکی از حوزه‌های اقتصادی عام را مورد حمایت علمی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی و مالی قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال تشکیل و تکمیل حلقه کار در کنار ارائه آموزش‌های کارآمد به دانشجویان هستیم و در این زمینه حمایت‌های لازم را از دانشجویان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند