Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@18:05:25 GMT

جونیور واقعا در حد و اندازه های پرسپولیس نیست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۱۸۰۸

بهزاد داداش‌زاده در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس  مقابل ماشین سازی تبریز گفت: برد پر گلی که پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر کسب کرد اعتماد به نفس تیم را به سطح خوبی رسانده است. این امر به بازیکنان تیم کمک می کند که اعتماد به نفش خود را دوباره کسب کنند.

اخبار ورزشی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته نباید تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است در خواب این پیروزی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در جام حذفی بازی کرده اند و شناخت خوبی از همدیگر دارند. به همین خاطر فکر می کنم اشتباهات فردی و تاکتیکی آنها به حداقل رسیده باشد تا شاهد یک دیدار حساس و جذاب باشیم.

وی در ادامه راجع به شروع گلزنی علی علیپور در لیگ برتر در غیاب جونیور اظهار داشت: همچنان معتقدم اگر علیپور یک بازیکن مکمل در کنار خودش داشته باشد می تواند بهتر از اینها عمل کند. او مهاجم دونده و پر تلاشی است اما برای اینکه بتواند راحت تر به دروازه حریفان نزدیک شود باید بازیکنی را کنار خودش داشته باشد که او هم بتواند پا به پای علیپور تلاش کند و فضاسازی کند.

داداش زاده درباره خروج جونیور از لیست بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل تصریح کرد: اینکه آقای کالدرون به اشتباه خودش بابت حضور  جونیور در پرسپولیس پی برده است جا تشویق دارد. به هر حال یک مربی در چنین مواقعی باید تصمیم نهایی را درباره بازیکن بگیرد. جونیور واقعا در حد و اندازه های پرسپولیس نیست. او باعث شده بود کار تیمی در فاز تهاجمی نیز خراب شود. از طرفی باید به کالدرون یا هر مدیری که چنین بازیکن بی کیفیتی را جذب کرد خرده گرفت که مبادا موضوع دیگری وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس تکرار قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: نتایج هفته گذشته به نفع پرسپولیس بود و فاصله این تیم را با صدر جدول کم کرد. به نظرم پرسپولیس با ادامه همین روند و کاهش اشتباهات خود در پاس دادن می تواند یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی بماند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس داداش زاده جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در دیدار حساس جام حذفی دست به کار بزرگی زد و برای دومین بار طی این فصل، از سد پرسپولیس گذشت تا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به کابوسی برای سرخ ها تبدیل شود و این تیم برای چهارمین مرتبه در این استادیوم شکست بخورد.

یکی از عوامل کلیدی در کامبک آلومینیوم برابر پرسپولیس، رضا جبیره بود. بازیکنی که در دقیقه 70 مسابقه به جای امین کاظمیان وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 90+5 موفق شد با یک ضربه سر، زمینه ساز گل تساوی ایرالکو توسط شروین بزرگ باشد.

این بازیکن بجز پاس گل مهمی که داد، در حملات تیمش نیز نقش موثری داشت و تقریبا می توان گفت در بیشتر نبردهای هوایی با بازیکنان پرسپولیس برنده بود و بالاتر از کنعانی زادگان و گولسیانی، ضربات سر را می زد تا ایرالکو روی توپ های سوم، به روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود.

نقش مهم جبیره در این پیروزی، به تکمیل دومین کامبک آلومینیوم بازمیگردد. جایی که او با یک پاس در عمق دیدنی، مهدی لیموچی را صاحب فرصت طلایی کرد و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض تماشایی، توپ را مقابل دروازه به علیرضا نقی زاده رساند تا این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

گلی که در دقیقه 120+1 به ثمر رسید تا رضا جبیره در نقش یک تعویض طلایی، روی گل های دوم و چهارم تیمش که هر دو مرتبه بازی را در ثانیه های پایانی به تساوی کشانده بود، نقش ویژه ای ایفا کند.

علاوه بر این، جبیره در ضربات پنالتی نیز توانست توپش را به گل تبدیل کند تا این بازیکن علاوه بر اثرگذاری روی گل دقیقه 120+1، به بلای جان پرسپولیس تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس