Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزام امیر ابراهیمی از تاسیس چهار مدرسه از راه دور در هرمزگان خبرداد و گفت: ۱۵ آبان ماه مهلت متقاضیان تأسیس برای نام نویسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رامش فرزام امیر ابراهیمی » در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با هدف ايجاد فرصت عادلانه براي همه دانش آموزان و برطرف شدن محدودیت های تحصیل در شهرستان های بندر لنگه، بندر خمیر، بشاگرد و جاسک به داشتن مدارس آموزش از راه دور، چهار مدرسه آموزش از راه دور در شهرستان های نامبرده تأسیس می شود که متقاضیان تأسیس این مدارس می توانند تا 15 آبان ماه 98 به ادارات آموزش و پرورش مراجعه و تشکیل پرونده بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تأسیس مدارس راه دور در راستای شعار سال تحصیلی جاری آموزش و پرورش استان هرمزگان است، اظهار کرد: برخی دانش آموزان به دلایل مختلف از جمله دوري يا سختي دسترسي به مدرسه، مشكل خانوادگي و سرپرستي افراد، كودكان كار و معلولان جسمي حركتي و سربازان از حضور در مدارس عادی محروم هستند و برای تحقق شعار سال آموزش و پرورش که همانا پوشش تحصیلی حداکثری است نیاز به تأسیس مدارس از راه دور می باشد.

 

رئیس اداره مدارس غیر دولتی وتوسعه مشارکت های مردمی هرمزگان افزود: در این راستای و با توجه به نیاز شهرستان های بندر لنگه، بندر خمیر، بشاگرد و جاسک به داشتن مدارس آموزش از راه دور، چهار مدرسه در این شهرستان ها تأسیس می شود.

 

فرزام امیر ابراهیمی ادامه داد: برای تأسیس این مدارس غیر دولتی، با درج فراخوانی از متقاضیانی واجد شرایط که تمایل به تأسیس این مدارس در شهرستان های نامبرده را دارند،خواسته می شود با رعایت  مفاد موجود، اقدام به نام نویسی کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه هر مجوز صرفا براي همان منطقه ي مورد نظر صادر مي گردد و امكان جابجايي وجود نخواهد داشت، ادامه داد: مجوز متناسب با جنسيت و ساير شرايط و ضوابط صادر مي گردد که  مجوز پس از بررسي مستندات ارائه شده به بالاترين امتياز متقاضیان تعلق خواهد گرفت ( مدارك ساير متقاضيان مسترد نخواهد شد).

 

فرزام امیر ابراهیمی با اشاره به اینکه افراد حقيقي صرفاً مي توانند متقاضي تاسيس مدرسه در داخل يا خارج از كشور باشند، تصریح کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند پس از تکمیل فرمهای مربوطه و ارائه مستندات خود به اداره آموزش و پرورش شهرستان های نامبره و بررسی های دقیق و تخصصی مستندات متقاضیان و مصاحبه با متقاضي براساس سرفصل هاي تعيين شده و استعلام واجدين شرايط از مراجع ذيربط امتياز بندي و صدور مجوز براي بالاترين امتياز پس از مصاحبه و طی بررسی دقیق تعلق خواهد گرفت.

 

رئیس اداره مدارس غیر دولتی وتوسعه مشارکتهای مردمی هرمزگان گفت: قبل از صدور مجوز ، متقاضی باید اقدام به واريز مبلغ دومیلیون ريال به نام حساب در آمدهاي اختصاصي – ملي نزد خزانه داري كل كشور با دریافت كد شناسه  از درگاه tsa.medu.ir را به مسئول ثبت نام تحويل نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد: که وجه واريزي برابر تبصره ي الف بند ج ذيل ماده ي 9 قانون تاسيس و اداره مدارس و مراكز آموزشي و پرورشي غيردولتي دريافت و قابل استرداد نخواهد بود.

 

این مسئول بابیان اینکه آخرین مهلت نام نویسی تا 15 آبان ماه سال 98 می باشد، اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره های آموزش و پرورش شهرستان های نامبرده دفترچه راهنمای متقاضیان تاسیس مدارس آموزش از راه دور را دریافت نمایند و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع مسجد سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع اردبیل زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده خراسان جنوبي پیاده روی اربعین مدرسه از راه دور هرمز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست