Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:32:25 GMT

خانه جوانان کرمانشاه دهه‌فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۲۵۸۳

خانه جوانان کرمانشاه دهه‌فجر افتتاح می‌شود

صابر رحیمی روز پنجشنبه در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از روند ساخت خانه جوانان کرمانشاه افزود: این پروژه با مساحت هزار و ۴۰ متر و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی قرار است در ایام دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.

به گفته او، خانه جوانان کرمانشاه به عنوان بزرگترین خانه جوان کشور شامل بخش‌هایی همچون فضایی برای فعالیت سمن‌ها، سالن کنفرانس، کتابخانه و سایر بخش ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در جریان سفر خود به استان کرمانشاه از خانه جوانان شهر کرمانشاه بازدید و دستور تسریع در تکمیل این پروژه را صادر کرد.

وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه به منظور افتتاح چهار ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین وارد این استان شد.

او در شهر کرمانشاه ابتدای زورخانه امام حسن مجتبی (ع) را افتتاح کرد و سپس از سالن ۶ هزار نفری این شهر بازدید کرد. 

سلطانی فر همچنین صبح امروز در جریان بازدید از سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون ۱۳۷ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه در دست اجرا داریم که قابل توجه است، گفت: باتوجه به پیگیری استاندار و نمایندگان تلاش می کنیم تعداد زیادی از این پروژه‌ها را در پایان دولت به اتمام برسانیم.

سلطانی‌فر افزود: در سفر امروز چهار پروژه را در استان کرمانشاه به به بهره‌برداری می‌رسانیم و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰ پروژه را در این استان به اتمام برسانیم.

او در ادامه سخنانش در ارتباط با سرسرای ۶ هزار نفری کرمانشاه گفت: از این نوع پروژه در کل کشور ۱۰ سالن اکنون در دست اجرا است که ساخت آنها از دهه ۸۰ آغاز شده و باتلاش استانداران هر ۱۰ پروژه را در دستور کار قرار دادیم و امسال سه سالن در سنندج، شیراز و ساری و یا کرج را تمام می‌کنیم.

به گفته او، پنج سالن هم در سال ۹۹ به بهره‌برداری می رسد که سالن کرمانشاه از جمله این سالن‌ها است.

وی در مورد وضعیت سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه نیز گفت: ساخت این سالن از سال ۸۶ آغاز شده بود و تا سه سال پیش پیشرفت فیزیکی آن کمتر از ۳۰ درصد بود اما اکنون پیشرفت فیزیکی آن بالای ۵۵ درصد است.

وی اظهار داشت: برای اتمام این سالن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که وزارت ورزش و جوانان ۳۰ میلیارد تومان و استانداری کرمانشاه نیز ۲۰ میلیارد تومان آن را تامین می‌کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح مسعود سلطانی فر پروژه ساختمانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، با افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون، ۳۸۸ خانوارازخدمات درمانی وبهداشتی بهره‌مند شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!