Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:15:23 GMT

رفع مشکلات رستوران‌داران میدان مفتح گرگان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۲۹۱۸

رفع مشکلات رستوران‌داران میدان مفتح گرگان

سرپرست حوزه معاونت زیربنائی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: شهرداری برای رفع مشکلات رستوران‌داران میدان مفتح گرگان طرح پیشنهادی را به شورای ترافیک شهرستان ارسال کرده است.

به گزارش ایمنا، مرتضی فاضلی عارف با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مورد وضعیت بلوار ورودی میدان مفتح و اعتراض رستوران‌داران گرگان به دو بانده بودن لاین کندرو، اظهار کرد: برای رفع این مشکل شهرداری طرح پیشنهادی را به شورای ترافیک شهرستان ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسه‌ای در روزهای اخیر برگزار شد و شورای ترافیک شهرستان مصوب کرده است و مصوبه شورای ترافیک شهرستان به استان ارایه خواهد شد.

سرپرست حوزه معاونت زیربنائی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان عنوان کرد: در این طرح پیشنهادی عنوان شده که مسیری که در حال حاضر به صورت رفت و برگشت استفاده می‌شود انتهای بلوار آن بسته شود و قبل از سی‌ان‌جی مسیری برای کندراه ایجاد شود و این تنها ورودی برای آن باشد.

عارف یادآور شد: با توجه به اینکه مسیر کندراه و تندراه در این محور تعریف شده نیاز است که حتما بلوار در این محور وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید منتظر زمان اعلام شورای ترافیک استان باشیم و پس از بررسی و تصویب قطعا این اقدام انجام خواهد شد.

کد خبر 395069

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری گرگان شهرداري ساري پياده راه سازي راهسازی پروژه هاي عمراني شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه