Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها از افتتاح اولین مرکز مراقبت‌های الکترونیکی در استان آذربایجان شرقی خبر داد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر جهانگیر در این باره اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان زندان‌ها و با همکاری مرکز فناوری قوه قضاییه بعد از چند سال، تلاش‌ها در خصوص راه اندازی مراکز مراقبت‌های الکترونیکی که می‌تواند سهم خوبی را در خصوص کاهش جرایم زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و نیز  بحث انسجام خانواده‌ها  داشته باشد به نتیجه رسید و  امروز اولین مرکز مراقبت های الکترونیکی در استان آذربایجان شرقی  در سطح کشور افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرکز بیش از 20 نفر مشمول مراقبت‌های الکترونیکی در استان خواهند شد و الان برای 20 استان مراکز مراقبت‌های الکترونیکی  در حال راه‌اندازی است.

رییس سازمان زندان‌ها گفت: امیدواریم با تلاش های همکاران  قضایی و سازمان زندان‌ها و مرکز فناوری قوه قضاییه روزبه‌روز شاهد گسترش این طرح باشیم زیرا این طرح علاوه بر اینکه اسیب های زندان را کاهش می دهد، به فرایند بازاجتماعی کردن زندانیان و  ورود بی رویه زندانیان به زندان جلوگیری می کند.

جهانگیر گفت: یکی از دستاوردهای خوب در این طرح این است که به دلیل تحریم‌ها نتوانستیم محصول خارجی را در این خصوص وارد کنیم ولی با حول قوه الهی و تلاش مهندسین و پژوهشگران داخلی کشورمان خوشحال هستیم که این طرح بومی و داخلی است و امروز به بهره برداری رسیده و امروز می توانیم ادعا کنیم که هم سطح پروژه‌های خارجی است و امکان بهره برداری و استفاده  دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها: فرهنگ قضات مانع اصلی تحقق مجازات جایگزین حبس استنجات یک زندانی از قصاص با تلاش رئیس سازمان زندان‌ها برای جلب رضایت اولیای‌دم

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان زندانها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان زندانها سازمان زندانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی زهرا کوهی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه ملی رویداد به نشانی www.jameyat.ir یا دبیرخانه استانی رویداد به نشانی banowanostanas@gmail.com برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین به صورت حضوری در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این رویداد شرکت کنند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی، در یک کمیسیون مشترک بررسی شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال، در دهم آبان ۱۴۰۰ به تأیید شورای نگهبان رسید.

تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش اقدامات اثربخش و رشد ازدواج و فرزندآوری به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی مدیران و نخبگان، اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت، پایش زمانی و مکانی مستمر تغییرات جمعیتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی با مشارکت مرکز آمار ایران و پایش جامعه وضعیت سقط جنین در کشور بر اساس جمع‌بندی گزارش دستگاه‌های ذیربط و پژوهش‌های مرتبط از  وظایف ستاد ملی جمعیت است.

 

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی