Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گلایه از اینکه در محیط‌های آموزشی به جای ارائه درس، منفی بافی صورت می‌گیرد، گفت: در هر سرمایه گذاری شرط اول دفع آفت است، و اگر آفت‌ها را رفع کنیم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» امروز (9 آبان) در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مسئولیت سنگینی در زمینه اجرای سند تحول بنیادین بر عهده دارید و دو موضوع آموزش و پرورش در یکدیگر دارای اثر متقابلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم فطرت انسانی بحث حس کنجکاوی است، افزود: انسان همواره می خواهد حقایق را درک کند و درک بسیاری از حقایق می تواند کمکی به زندگی دنیایی انسان داشته باشد.
 

وی به موضوع دین شناسی اشاره کرد و گفت: شاخصه اسلام این است که انسان باید حق‌گرا و واقع‌گرا باشد و در این راستا، انسان به رئالیسم به معنای واقعی و صحیحش توجه داشته باشد.
 

آیت الله عبادی با تاکید بر  اینکه بحث پرورش و آموزش نسل جدید در هر دوره ای از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: در این زمینه باید تمام جامعه احساس مسئولیت کنند و یکی از فلسفه های برگزاری جلسات اولیاء و مربیان نیز توجه به همین موضوع است اما متاسفانه این جلسات به کمک های فیزیکی خلاصه می شود.
 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گلایه کرد: 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما هنوز نتوانستیم مطهری ها و چمران های بسیاری را در جامعه پرورش دهیم و تربیت کنیم؛ نمی دانیم ریشه این قضیه کجا است و در کجا کم کاری کردیم؟
 

وی با اشاره به اینکه انسان در راستای فطرت به دنبال دستیابی به کمال است، ادامه داد: انسان حق‌جویی را می‌خواهد اما این موضوع به شرطی تحقق می‌یابد که بحث تزکیه و پاک سازی در یک جامعه اجرایی شود و اگر محیط آلوده باشد، انسان نمی‌تواند به کمال برسد.
 

آیت الله عبادی بیان کرد: هر وقت حکومت ها دست انسان های فاسد افتاد و یا استعمار کثیف در جامعه ای قدم گذاشت، مشاهده کردیم که اولین کاری که انجام دادند این بود که آن جامعه را به انواع و اقسام فسادها آلوده کردند.
 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه در خانه های ما متاسفانه بی تفاوتی نسبت به موضوع تزکیه وجود دارد، گفت: متاسفانه در جامعه می بینیم که پسوند انقلاب را به انواع و اقسام مفاسد می‌زنند و از کسانی در جامعه حمایت می شود که حق همه را ضایع می کنند و کسی هم به دنبال علت این موضوعات نیست.
 

وی با تاکید بر اینکه اگر محیط خانه و مدرسه را سالم کنیم قطعا فرزندان انقلابی و اسلامی خواهیم داشت، افزود: اما متاسفانه محیط را آلوده می کنیم وانتظار داریم که فرزندان مان در این محیط آلوده تبدیل به سلمان فارسی شوند.
 

آیت الله عبادی با انتقاد از اینکه به خاطر کمبود معلم در خراسان جنوبی یک محیط مختلط در بدترین شرایط سنی داشتیم، افزود: در چنین شرایطی نباید انتظار داشته باشیم که منتیجه مطلوبی حاصل شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گلایه کرد: گزارش هایی می رسد که در سر کلاسها، حال می خواهد آموزش و پرورش باشد یا دانشگاه، چنان محیط رها است که به جای ارائه درس، منفی بافی صورت می‌گیرد، لذا در چنین شرایطی نباید انتظار دانش آموز و دانشجوی خوبی داشته باشیم و این موضوعات آفت محسوب می شوند.

 

وی در پایان تاکید کرد: در هر سرمایه گذاری شرط اول دفع آفت است، و اگر آفت‌ها را رفع کنیم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد عزاداری امام رضا ع استان همدان کانون های مساجد پیاده روی اربعین شهادت منفی بافی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است

 آیت‌الله مصطفی محامی ر همایش زائران حج تمتع سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع امنیت استان بر لزوم استفاده از فرصت حج تاکید کرد و افزود: فرصت حج در طول عمر انسان کمتر پیش می‌آید و تازه در همان دوران حج نیز حاجیان کم‌تر حال دعا دارند در صورتی که از این فرصت باید نهایت استفاده صورت گیرد و دعای مستجاب داشته باشند که البته استجابت دعا برای انسان دارای شرایطی و ممکن است استجاب نشود، اما وعده الهی این است که اگر انسان برای برادران و خواهران مومن خود دعا کند خداوند نیز ملائکه‌ای را مأمور می‌کند تا از ناحیه همان مؤمن همان دعا را برای شخص دعا کننده داشته باشد و قطعا دعای فرشته الهی مستجاب است بنابراین اگر انسان برای دیگران دعا کند نه تنها متضرر نخواهد بود بلکه سودمند هم هست.
️امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید به اهمیت، جایگاه و اهداف حج توجه داشته باشید و در همان مسیر گام بردارید چرا که حج دارای ابعاد مختلفی است از جمله اینکه در جنبه ظاهری و وجهه عمومی، حج تجلی وحدت و نشانه اقتدار امت اسلامی است.
️وی ادامه داد: اینکه از کشور‌های مختلف، مذاهب و اقوام مختلف در یک زمان و مکان مشخص حضور پیدا کرده و بر محور خانه خدا طواف می‌کنند و براساس دستورالعمل تعیین شده از ناحیه شریعت به عبادت خداوند می‌پردازند نشانه از یگانگی، یکدستی، وحدت و اتحاد امت اسلامی است که باید در جهت تقویت این اتحاد و انسجام تلاش کنیم و آن را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.
آیت‌الله محامی️ تصریح کرد: حج از نشانه‌های اقتدار امت اسلامی است و این جمعیت انبوه تنها بخشی از مسلمانان سراسر عالم هستند که در این رزمایش بزرگ حاضر شده‌اند و باید این اقتدار نیز به رخ دشمنان اسلامی کشیده شود آن هم در روزگاری که مردم مظلوم غزه با عملیات طوفان‌الاقصی و پس از آن با مقاومت دلیرانه خود این اقتدار را به رخ نظام‌های پوشالی و استکباری کشانده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است