Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری با بیان اینکه دانش آموزان نخبه استان بعد از پایان بهمن ماه سال جاری به اردوی راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد ، گفت:۱۰۰دانش آموز دختر و ۱۰۰دانش آموز پسر در این اردو شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد جعفری» امروز پنج شنبه(۹آبان ماه) در نشست خبری راهیان نور دانش آموزی و هفته بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار و 710 شهید دانش آموز استان مازندران، اظهار کرد: دانش آموزان دوران دفاع مقدس با بصیرت در میدان نبرد علیه باطل حاضر شدند و افتخار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی مزین به نام شهید حسین فهمیده است، افزود: برنامه های این هفته از امروز همزمان با سال روز شهادت این شهید والا مقام با نواخته شدن زنگ در نزدیک به هزار مدرسه آغاز شده است.


جعفری یادآورشد: بیش از ۳هزار برنامه با ۴۰ عنوان در مدارس استان اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه در استان بیش از ۴۹۷هزار دانش آموز داریم، افزود: این دانش آموزان در ۲هزار و ۹۰۰مدرسه روستایی و دوهزار مدرسه شهری تحصیل می کنند.

 

جعفری با اشاره به اینکه در سطح ۱۶۰۰ مدرسه واحدهای بسیج دانش آموزی شکل گرفته و درحال ایفای نقش هستند، گفت: اولین اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور همزمان با  هفته بسیج دانش آموزی صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی استان در بزرگترین لیگ دانش آموزی کشور بیشترین سهم کسب مدال را دارند، یادآورشد: ثبت نام در لیگ علمی پایا در هفته بسیج دانش آموزی آغاز می شود.

 

جعفری با بیان اینکه قرائت بیانیه در پیش از خطبه نماز جمعه توسط دانش آموزان بسیجی استان انجام می شود، گفت:بزرگترین مسابقه کتابخوانی با عنوان کتاب لیگا با حضور بیش از ۴۰ هزار دانش آموز در این هفته برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مسابقه بزرگ بیانیه گام دوم انقلاب در ۲۰۰مدرسه و مدارسه شهید بهنام محمدی و دوم متوسطه برگزار می شود، اظهار کرد: اکران فیلم بانو در مدارس دختران و اکران فیلم پرواز در منطقه ممنوع در مدارس برادران همزمان با هفته بسیح دانش آموزی در دستور کار است.

 

جعفری از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در بیش از ۳۰۰ مدرسه با محوریت بحث افول آمریکا و استکبار ستیزی  خبر داد و گفت: دانش آموزان بسیجی امروز 8آبان ماه در مراسم غبار روبی گلزار شهدا سراسر استان شرکت می کنند.

 

وی از امضای طومار ۴۰ هزار امضا به مناسبت تاسیس چهل ساله بسیج با محوریت بیعت دوباره با رهبری خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، برگزاری بزرگترین مسابقه نشریه دیواری، کوهپیمایی و مسابقه دو دانش آموز و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.
 

جعفری با بیان اینکه دانش آموزان نخبه استان بعد از پایان بهمن ماه سال جاری به اردوی راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد ، افزود:۱۰۰دانش آموز دختر و ۱۰۰دانش آموز پسر در این اردو شرکت می کنند.
 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع ماه صفر امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده پیاده روی اربعین استان همدان راهپیمایی 13 آبان هفته بسیج دانش آموزی راهیان نور دریایی مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!