Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتکار با اشاره به اهمیت تقویت شرکت های دانش بنیان، افزود: تقویت مشارکت سازمان های مردم نهاد کار آفریت بستر توسعه فرصت های اشتغال در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « معصومه ابتکار» امروز(9 آبان) در همایش کارگاه های تخصصی آموزشی توان افزایشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور در سالن همایش های استانداری لرستان برگزار شد، افزود: توسعه مهارت های درون خانوادگی بستر کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی افراد خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده اظهار داشت: در این راستا باهمکاری سازمان های مردم نهاد و انجمن جامعه شناسی ایران، طرح گفتگوی ملی خانواده را اجرا و تقویت کردیم.

 

وی ادامه داد: آموزش مهارت های ارتباطی و آموزش  مهارت های زندگی از جمله برنامه های مهمی است که مورد توجه دولت قرار دارد.

 

ابتکار خاطرنشان کرد: تقویت مشارکت سازمان های مردم نهاد کار آفریت بستر توسعه فرصت های اشتغال در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه صندوق های کار آفرینی ویژه حمایت از زنان روستایی از جمله اقدامات دولت در حوزه اشتغال بانوان است، ادامه داد: همچنین تقویت شرکت های دانش بنیان می تواند در توسعه فرصت های اشتغال در جامعه موثر باشد.

 

ابتکار ادامه داد: صندوق های کارآفرین ویژه حمایت از زنان روستایی از دیگر اقدامات دولت در حوزه بانوان بویژه اشتغال بانوان است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا سه هزار و ۲۰۰ صندوق اعتباری در حال کار هستند و یکهزار صندوق جدید صندوق کار آفرینی امید امسال راه اندازی می شود.

 

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده عنوان کرد: گروه های خاص زنان سرپرست خانوار مد نظر برنامه های این معاونت هستند  و طرح هایی به ویژه درحوزه اشتغال در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه رویکرد توجه به دختران جوان و ضرورت ایجاد فرصت های شغلی آنان و شرکت های دانش بنیان وتحولات عرصه های علم وفناوری در دستور کار است، اطها  داشت:همچنین زنان در معرض خشونت خانگی در بحث های تاب آوری و خانواده قابل توجه است.

 

ابتکار تاکید کرد: توان افرایی زنان روستایی و عشایر بسیار مهم است و در بحث تولیدات و محصولات زنان و خانواده روستایی نقش کلیدی دارد و۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این راستا در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در سال ۹۷ از محل صندوق ملی اعتبارات توسعه روستایی  وام تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پیش بینی شد که ۴۱ درصد را زنان روستایی دریافت کردند.

 

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده اظهار کرد:با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری ولی مردم ایران با ایستادگی بر آرمان ها پیشروی می کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد امام رضا ع ماه صفر استان همدان شهادت امام رضا پیاده روی اربعین زائران پیاده حضرت رضا ع مشارکت بانوان برنامه دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه محور اصلی کار ما توجه به کسب و کار و اشتغال است، گفت: باید سطح رفاه اجتماعی در استان را ارتقا دهیم.

ابوطالب شفقت امروز در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضا شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند، اظهار کرد: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شوراها بهترین منابع شناخت هستند.

وی سرپنجه خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی را شوراها عنوان و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی برقرار شود.

استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود نیاز استان به فعالیت و توسعه بخصوص در حوزه زیر ساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد اشتغال و فعالیت کسب و کار بسیار بالا است.

مدیر ارشد لرستان خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب و کار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقا سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم کردن  زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

شفقت بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم تاکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

وی لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونین خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

گفتنی است، در پایان این همایش از شهرداران و شوراهای برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند