Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@08:13:38 GMT

بازی عراق و ایران به اربیل می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۴۵۶۴

بازی عراق و ایران به اربیل می‌رود؟

به گزارش وانانیوز، 

 تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید ۲۳ آبان از ایران میزبانی کند. قرار است که این بازی به میزبانی عراق و در ورزشگاه بزرگ بصره برگزار شود اما اوضاع امنیتی در این شهر و دیگر شهرهای عراق به دنبال ناآرامی های اخیر که از روز جمعه این کشور را در بر گرفته مناسب نیست و بعید است که بصره آمادگی میزبانی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های مولودیه الجزایر و نیروی هوایی عراق از سری رقابت‌های جام باشگاه‌های کشورهای عربی که قرار بود در ورزشگاه بصره برگزار شود به دلیل ناامنی لغو شد و امروز رسانه های عراقی نوشتند اربیل در اقلیم کردستان به عنوان میزبان این بازی انتخاب شده است.

با توجه به اینکه اربیل ورزشگاه بزرگ و مجهزی دارد این احتمال زیاد است که دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق هم به این ورزشگاه منتقل شود.

در این گروه تیم ملی فوتبال عراق با ۷ امتیاز صدرنشین است و بحرین هم با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و ایران با ۶ امتیاز سوم است.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ به وقت ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور در حاضر با مربی‌گری حمید مطهری به مصاف رقیبان می‌رود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت. بررسی پنج بازی آخر دو تیم در رقابت‌های مختنلف نشان می‌دهد که استقلال برتری کاملی دارد و توانسته ۴ بار تراکتور را شکست دهد و تنها یک بار به تراکتور باخته است.

 

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!