Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مجتبی فدا روز پنجشنبه در نشستی با شورای اقشار و مجمع عالی بسیج و هیات‌های اندیشه‌ورز کاشان در حسینیه شهدای پاسدار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهر یادآور شد: ساقط کردن پهباد آمریکایی، توقیف کشتی‌های نفتکش انگلیسی و دستگیری ملوانان آمریکایی نمونه‌هایی از این توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اقتدار و توانمندی‌ها را مدیون پشتیبانی و حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها ظرفیت و امکان جنگ جدید را نداشته و تلاش می‌کنند تا ظرفیت موشکی ایران را در کنار صنعت هسته‌ای از کار بیاندازند و کسانی که ما را از سایه جنگ می‌ترسانند، توان ندارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: امروز توانمندی، قدرت و دامنه جغرافیای جبهه مقاومت افزایش یافته و روحیه ضد استکباری در خاورمیانه به حدی رسیده که آمریکایی‌ها اعتراف داشتند در ۴۰ سال گذشته  هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند؛ با چنین بودجه‌ای دوبار می‌شد زیرساخت‌های آمریکا را نوسازی کرد، اما تنها شکست‌های سریالی و پی‌درپی نصیب‌شان شده است.

وی تاکید کرد: آمریکا اگر اطمینان و باوری داشت که در صورت حمله به ایران پیروز خواهد شد، لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

سردار فدا اضافه کرد: اینکه دونالد ترامپ گفته از حمله به ایران پس از سرنگونی پهباد آمریکایی جلوگیری کرده، درست است اما از سر تعقل نبوده؛ بلکه از تهدیدهای ناشناخته برای منافع، نیروها و امکاناتشان در منطقه ترسیدند.

وی اظهار داشت: امروز سنگر نیروهای رزمنده سپاه اسلام به پشت درب‌های دیوار حائل و نزدیک مزرهای حکومت اشغالگر صهیونیستی رسیده و همه تلاش‌های آمریکا در منطقه برای حفظ امنیت این حکومت پوشالی بی‌اثر بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها دیر یا زود منطقه خاورمیانه را ترک خواهند کرد، افزود: آنها امروز می‌گویند امنیت عربستان به ما ربطی ندارد و اگر بخواهند از آنها دفاع کنیم، باید هزینه‌اش را پرداخت کنند.

وی تشریح کرد: فقر، فساد، فحشا، جنایت، خشونت و تبعیض، واگرایی، جدایی‌طلبی، استقلال‌خواهی ایالت‌ها از جمله مشکلات آمریکا است که همه امکاناتش در اختیار یک گروه مختصر و سرمایه‌دار قرار دارد و با این حجم مشکلات در آینده نزدیک، اختلاف‌های درونی آن کشور افزایش می‌یابد.

سردار فدا در ادامه بر لزوم رسیدگی مسوولان به مشکلاتی مانند گرانی در کشور تاکید کرد و گفت: آمریکایی‌ها به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده‌های ایرانی هستند تا هویت، انگیزه و غیرت دینی را بگیرند و بر این اساس همه برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی آنها را هدف قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: آمریکا تنها اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای را بر مردم ایران تحریم نکرده، زیرا خود از آن سود می‌برد و کوشش دارد تا خانواده‌هایی را که سرداران رشید اسلام را در دامان خود پرورش داده‌اند، به تدریج نابود کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در ادامه از اجرای طرح‌های تحکیم بنیان خانواده و قرارگاه‌های محله‌محور خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان در قالب این طرح با اعزام به روستاهای محروم و حاشیه‌نشین، خدمات جهادی به مردم مستضعف ارائه خواهند داد.

سرهنگ مرتضی عمومهدی یادآور شد: از ۱۹ قشر بسیج تنها بسیج وکلا در این شهرستان تشکیل نشده که امور مرتبط در دست اقدام است.

نزدیک به ۱۲۵ هزار نفر در ۴۰۰ پایگاه مقاومت محله‌ها، مسجدها، اداره‌ها، کارخانه‌ها، مدرسه‌ها، اتحادیه‌ها، اصناف، جامعه پزشکی، هنرمندان، مداحان، رسانه، پیشکسوتان و کانون‌های تخصصی بسیج شهرستان کاشان عضو هستند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان همچنین در سال‌های گذشته شاهد شکل‌گیری بیش از یک‌هزار حلقه صالحین بوده که هر یک ۱۵ نفر عضو فعال دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان سازمان بسیج مستضعفین کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.

سردار فدوی، ۱۸ اردیبهشت در سفر به سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نام برد و افزود: در طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شده‌ایم.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند تا ما را از پیروزی نهایی بازدارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، با رشادت رزمندگان اسلام، دشمن شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ اقتصادی را جبهه دیگر دشمن علیه کشورمان ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

سردار فدوی با اشاره به این‌که خداوند همواره یاور این انقلاب بوده، ادامه داد: از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته‌ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است. بحمدالله در کشور ما انسان‌هایی مومن، متقی و پرتلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.‌

وی به معضل کم‌آبی در کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) سپاه پاسداران برای به سرانجام‌رسانی نهضت آبرسانی به روستاها، عزم جزم دارد.‌

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.‌

وی از بسیج سازندگی استان سمنان به عنوان یک دستگاه موفق در سازندگی نام برد و گفت: مسئولان همراه و مردم‌ متحد استان سمنان بحمدالله در موضوع سازندگی، پیشگام کشور هستند.‌

سردار فدوی با بیان این‌که اهالی کویر، مردمانی سختکوش و پرتلاشند و امور را به سرانجام می‌رسانند، افزود: مردم ایران، مردمانی با تمدن هزاران ساله و دارای فکر، اندیشه و نبوغ هستند.‌

وی به پیروزی‌های مداوم کشورمان در عرصه بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر آمریکا هیچ‌ پیروزی‌ای مقابل ملت ایران نداشته و بحمدالله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود.‌

وی به تنبیه رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: ما در عملیات «وعده صادق» به تمام شیاطین، دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به برخی مشکلات اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع تمام‌وقت مردم است و باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه نیز پیروزیم‌

فدوی با بیان این‌که سپاه پاسداران در همه موضوعات، از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد، افزود: بسیج در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور ، نقش اساسی دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمال خرازی : در صورت تهدید موجودیت ایران دکترین هسته‌ای خود را تغییر می دهیم
  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد