Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:05:29 GMT

پارس جنوبی –سپاهان؛گرمای گرمترین نقطه لیگ

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۵۰۳۴

پارس جنوبی –سپاهان؛گرمای گرمترین نقطه لیگ

فراز کمالوند بیشترین پیروزی در دوران مربیگری خود را مقابل سپاهان بدست آورده: 4 پیروزی.

به گزارش "ورزش سه" ، نبرد دو تیم زرد پوش لیگ تقابل شمال و جنوب اقتصادی در فوتبال ایران است.شاگردان کمالوند درحالی مقابل شاگردان قلعه نوعی صدرنشین در شهر جم، قرار می گیرند که هفته بسیار سخت و دشواری را پشت سرگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به اندازه ای غرق در مشکلات مالی اند که حتی پول هتل و بلیط برگشت از تهران را نداشتند.با اینحال و با رفع موقتی مسائل همه چیز به زمین بازی موکول شده،جایی که سپاهان صدرنشین برای کسب یک سه امتیاز دیگر به میدان می آید.


سپاهان صدرنشین بعد ازاینکه  دو امتیاز حیاتی‌ ومهمی در نقش جهان ،مقابل تیم جوان سایپا را ازدست داد، بشدت به پیروزی دراین بازی نیاز دارد.زیرا زردهای اصفهانی صدای پای مدعیان‌ را در نزدیکی خود می شنود و بنوعی نفس آنها را احساس می کنند.تاکتیک غالب قلعه نوعی ،سازماندهی و طراحی حملاتش ازکناره هاست.فول بک ها و وینگرها با ارسال های متنوع،فضای مناسبی را  جهت سرزنی استنلی کی روش ،قربانی و سجاد زاده مهیا می کنند. نکته بعدی ،استفاده ازتوپ های سوم است که بارها کیانی ،سجاد زاده و‌نورافکن از آنها استفاده کرده اند.


شروع مجددها به دلیل استفاده از بازیکنان بلندقد و سرزن ،یکی دیگر از تاکتیک های قلعه نوعی است.در عین حالفضاهای خالی پشت دو‌مدافع کناری سپاهان و کندی و‌فضای مناسب بین دو مدافع میانی سپاهان ،پاشنه آشیل سپاهان است.جمی ها می توانند با تنگ کردن فضاهای اطراف نورافکن و بویژه مهدی کیانی ،خط ارتباطی بین مدافعین میانی و مدافعین کناری و وینگرها سپاهان را قطع کنند تا بدین ترتیب خط حمله سپاهان روز کم کاری را داشته باشد.


پیش بینی ما گرمتر شدن بازی در نیمه دوم است. امیرقلعه نوعی بیشتر برنامه های خود را درنیمه دوم انجام می دهد و اغلب نیمه مریبان را برده است.اما کمالوند در 3 تقابل اخیرش برابر سپاهان شکست نخورده و دو بار هم پیروز شده اگرچه در تقابل های فراز کمالوند و امیر قلعه نویی ؛سرمربی پارس هیچ وقت پیروز نشده و 4 مساوی و 2 باخت دارد.

فولادمبارکه سپاهان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان