Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:40:31 GMT

تاثیر جالب زمان روی چهره کامپیوتری بوفون (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۱۴۲۴

امروز عکس جالبی از جان لوئیجی بوفون در فضای مجازی دست به دست شد.

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون، اسطوره تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس، کار خود را در فوتبال از سال ۱۹۹۵ با تیم پارما آغاز کرد. او در مدت حضورش در این تیم ۱۶۸ بازی انجام داد. این دروازه‌بان ایتالیایی پس از درخشش در پارما باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می دید اما در نهایت تصمیم گرفت که راهی یوونتوس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون پس از شش سال حضور در پارما در سال ۲۰۰۱ راهی این تیم شد. پیوستن به یوونتوس آغاز راه درخشش و اسطوره شدن این دروازه‌بان ایتالیایی بود. اسطوره باشگاه یوونتوس ۱۷ سال از بهترین دوران فوتبال خود را در این تیم گذراند. او پس از سقوط یوونتوس به رقابت های سری بی ایتالیا نیز این تیم را ترک نکرد تا علاوه بر یک فوق ستاره به نماد و اسطوره بیانکونری تبدیل شود. جان لوئیجی بوفون در طول ۱۷ سال حضورش در یوونتوس تمام جام های ممکن را با این تیم ایتالیایی کسب کرد و عدم موفقیت در کسب جام لیگ قهرمانان اروپا تنها ناکامی بوفون در طول این سال ها بوده است. او در تیم ملی ایتالیا نیز دوران باشکوهی داشت و در سال ۲۰۰۶ توانست با آتزوری به قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند. بوفون در سال ۲۰۱۸ در اقدامی عجیب از یوونتوس به پاری سن ژرمن پیوست اما دوری او از عشقش خیلی طول نکشید و این دروازه بان در تابستان امسال به یوونتوس بازگشت.

 

 

بوفون با وجود این که حالا به سن ۴۱ سالگی رسیده است اما هنوز هم یک دروازه بان شش دانگ و آماده به حساب می آید. او هر چند در فصل جدید به عنوان دروازه بان دوم یوونتوس فعالیت می کند اما با این وجود در بازی هایی که فرصت حضور در زمین را پیدا کرده یک ناجی برای تیم مائوریتسیو ساری بوده است. نمونه بارز این موضوع دیدار چند روز پیش یوونتوس مقابل بولونیا بود که جان لوئیجی بوفون توانست در دقایق انتهایی ناجی تیمش شود.

 

حالا و طی روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی اخباری را مبنی بر احتمال تمدید قرارداد یوونتوس با بوفون ۴۱ ساله تا سال ۲۰۲۱ مطرح کرده اند؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن بوفون را به دومین بازیکن مسن تاریخ سری آ پس از مارکو بالوتا تبدیل خواهد کرد. مارکو بالوتا، دروازه بان سابق لاتزیو، آخرین بار در سال ۲۰۰۸ و با ۴۴ سال و ۳۸ روز سن درون دروازه این تیم قرار گرفته بود.

 

 

در همین ارتباط امروز تصویر جالبی در فضای مجازی از جان لوئیجی بوفون دست به دست شد. در این عکس چهره بوفون در بازی فیفا ۹۹ و فیفا ۲۰۲۰ مورد مقایسه قرار گرفته است. تصویری که می تواند نشانه سال ها ثبات، افتخار آفرینی و درخشش این دروازه‌بان ایتالیایی باشد. از سال ۹۹ به بعد کیفیت چهره بوفون در بازی های کامپیوتری پیشرفت بسیاری کرده است. اتفاقی که برای این دروازه بان باشگاه یوونتوس در مورد کیفیت بازی‌اش نیز رخ داده است. همین تصویر و مقایسه ساده نشان از اسطوره بودن بوفون ۴۱ ساله دارد.

 

بوفون تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوفون تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)