Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از این اسناد که در مرکز دولتی آرشیو اسناد تاریخی- سیاسی سن پترزبورگ به نمایش درآمد، نوشته شده است: پوتین کارمندی با نظم و دیسیپلین، مجری دستورها و با انصاف و درستکار است که در امور سازماندهی و ورزشی عملکرد خوبی دارد.

پوتین از سال 1985 تا 1990 میلادی به عنوان یکی از مقام‌های ارشد سازمان اطلاعات خارجی شوروی در امور آلمان شرقی کار کرده است و در این کشور اروپایی تا پیش از اتحاد آن با آلمان غربی زندگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشتر درباره کار خود در کاگ‌ب گفته بود: کار من تنها در بخش سرویس اطلاعات خارجی نبود، بلکه در بخش سری امور غیرقانونی نیز خدمت کرده‌ام.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین به عنوان مدیر خانه دوستی اتحاد جماهیر شوروی و جمهوری دموکراتیک آلمان هم خدمت کرده است.
رئیس جمهوری روسیه همچنین درباره ویژگی‌های الزامی برای کار در بخش سری امور غیرقانونی، گفت: افراد حاضر در این بخش خاص، باشخصیت و ویژه بودند تا بتوانند زندگی معمولی، بستگان، خانواده و کشور خود را ترک کنند، زیرا ممکن بود برای سال‌های طولانی زندگی را تنها وقف خدمت به میهن می‌کردند.

در سند دیگر کاگ‌ب در مورد پوتین خاطرنشان شده است: رفیق پوتین همواره سطح ایدئولوژیکی و سیاسی خود را ارتقاء و مهارت حرفه‌ای خود را بهتر می‌کند و به ورزش علاقه دارد.

در سند محرمانه دیگری پوتین به عنوان فردی با اخلاق معرفی شده که از اعتبار و محبوبیت در بین همکاران خود برخوردار است.
نمایشگاهی که اسناد پوتین در آن به نمایش در آمده «چهره‌های برجسته تاریخ میهنی (روسیه و شوروی) در قرن‌های بیستم و بیست و یکم» نام دارد و در آن اسناد شماری از مقام‌های روس از جمله «والنتینا ماتویینکو» رئیس فعلی شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه)، «گئورگی پولتاوچنکو» فرماندار سابق سن پترزبورگ، «یوری گاگارین» نخستین فضانورد جهان از شوروی و «میخاییل گورباچف» آخرین رئیس جمهور اتحاد شوروی به نمایش درآمده است.

2323 کد خبر 1316170

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکو روسیه ولادیمیر پوتین ابوبکر البغدادی دونالد ترامپ داعش ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس عراق استان لرستان لبنان باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری مشترک با رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در آنکارا گفت: ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اشغالگران قدس) در دیوان بین‌ المللی دادگستری (ICJ) که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.

وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت: در دیدارهایی که در راستای سفرش به شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام داد، برخی کشورها درباره پرونده نسل‌ کشی آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل اعلام کردند که آماده موضع‌ گیری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تنها کشورهای نیکاراگوئه و کلمبیا درباره این پرونده موضع ملموسی اتخاذ کرده‌اند، تصریح کرد: ما نیز امروز نتایج ارزیابی‌ های خود را به رئیس جمهورمان ارائه کردیم و مایلم برای اولین بار مطابق با تصمیم سیاسی اتخاذ شده در اینجا اعلام کنم. ما به عنوان کشور ترکیه تصمیم گرفتیم به پرونده‌ای که آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل در دادگاه بین المللی دادگستری مطرح کرده است، بپیوندیم.

هاکان فیدان افزود: امیدواریم با این گام، روند پیش روی دیوان بین المللی دادگستری در مسیر درست پیش برود. همانطور که قبلا بیان کردم، کار ما روی این برنامه برای مدت بسیار طولانی ادامه دارد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: پس از اتخاذ این تصمیم سیاسی توسط رئیس جمهور و پس از اعلام آن به تمام دنیا، کار حقوقی خود را تکمیل خواهیم کرد. در همین حال، ما به همکاری با همه کشورهای دوست و متحد ادامه خواهیم داد تا در مورد این موضوع چه کارهای بیشتری می‌ توان انجام داد و کدام کشورها می‌ توانند بیشتر مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • (تصاویر) حذف نمادهای دوران شوروی در اوکراین
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه