Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:08:42 GMT

تحریم‌ ها علیه ایران را ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۶۲۸۵

تحریم‌ ها علیه ایران را ادامه می‌دهیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که واشنگتن تا رسیدن به توافقی جدید، همچنان به اعمال تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برایان هاوک در مصاحبه با العربیه، با بیان اینکه تحریم‌ها باعث فروپاشی بخش نفت ایران شده است، گفت: طی یک سال تحریم‌، فروشنفت ایران از ۲.۵ میلیون بشکه به ۱۲۰،۰۰۰ کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق ترجمه ایسنا از این رسانه، هوک گفت: ایران به دلیل تحریم‌ها در مقایسه با اوضاع از دو سال پیش، امروز از نظر اقتصادی ضعیف است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران ناشی از رفتار بی ثبات کننده این کشور در منطقه است، خاطرنشان کرد که واشنگتن پیش‌تر، «ایجاد مکانیسمی با بانک های سوئیس برای اجازه صادرات مواد انسانی و پزشکی به ایران» را اعلام کرده است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ایران عربستان سعودی را از شمال هدف قرار داد و از جنوب از طریق حوثی ها آن را هدف قرار داد.

وی افزود: ما پس از هدف قرار دادن تأسیسات آرامکو تعداد نیروهای خود را در عربستان سعودی افزایش داده‌ایم.

هوک تأکید کرد که واشنگتن برنامه موشکی ایران را که بزرگترین در خاورمیانه" است هدف قرار داده است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در بخش دیگری از این گفت‌وگو تأکید کرد که واشنگتن منتظر است که عراق برای دوری از وابستگی اقتصادی به ایران گام بردارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد تراز اسلامی پیاده روی اربعین کانون های مساجد ماه صفر سبک زندگی اسلامی برایان هوک تحریم ایران تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند