Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارندگی‌های هفته‌ی اخیر در تهران منجر به آب گرفتگی در معبار زیادی شد و حتی کار به جایی رسید که پیروز حناچی شهردار تهران نسبت به این موضوع در توییتر خود عذرخواهی کرد.

در همین رابطه دو روز پیش نظرسنجی در خبرآنلاین برگزار شد و از مخاطبین خواست تا نظراتشان را در رابطه با راهکارهایی که برای حل این مشکل قابل اجراست، ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کاربران عامل اصلی این اتفاق را مدیریت کنونی شهرداری می‌دانستند و به شکل جالبی بسیاری هم نوشتند که تنها راهکار حل چنین بحرانی تغییر فرهنگ خودمان است.

«شهردار برکنار شود»

برای مثال کاربری به این شکل از اقدامات شهرداری انتقاد کرده بود: «شهرداری به جای اینکه فقط اسم کوچه ها رو عوض کنه قبل از شروع بارندگی ها تدابیر لازم رو اتخاذ کنه ناسلامتی اصلاح طلب بودن نه؟من واقعا نفهمیدم منظورشون دقیقا از اصلاح چیه؟مگه نیومدن که اشتباهات شهرداری قبلی رو تکرار نکنن مثل اینکه ۱۰ برابر بدتر شده کاری کردنه که ما میگیم همون قبلی ها بهتر بودن»

یک کاربر دیگر هم نظر مشابهی داشت: «این که باید چه کار کرد جوابش روشن است. هر کاری که کشورهای پیشرفته میکنند. بارندگی در کشورهای اروپای غربی خیلی بیشتر از تهران است . اما آبگرفتگی ندارند. مشکل در این که چه کار باید کرد نیست. مشکل در این است که شهرداری ما مسائل دیگری برایش مهم است. مثل نام کوچه خیابان ها... بیلبوردهای تبلیغاتی اش.... گرفتن عوارض از مردم و کسبه و ....»

فرد دیگری هم نوشته بود: «این سؤال را از شهردار بپرسید که جز یدک کشیدن نام شهردار، خبر و اثری از اقدامات او برای تهران او نیست ، منهای دوچرخه سواری با محافظ و خدم و حشَم و دوچرخه مفت و عکاس و خبرنگار !!»

خودمان مقصریم نه شهردار!

اما گروه زیادی از کاربران هم به شکل جالبی انگشت اشاره را به سمت مردم گرفتند. در همین رابطه کاربری در جواب یکی از افرادی که به شهرداری انتقاد می‌کرد نوشته بود: «شاید بیش تر ۹۰ درصد آبگرفتگی هنگام بارش باران به این دلیله که انقد زباله تو جوی آب مردم ریختن که تو چند دقیقه راه آب بسته میشه»

کاربری هم نوشته بود: «یاد بگیریم اشغال نریزیم توی آب. خیلی از نظر فرهنگی مشکل داریم خیلی.»

ده‌ها کاربر دیگر هم نظر مشابهی داشتن و ریختن زباله در خیابان را عامل اصلی این اتفاق عنوان کردند. البته کاربر دیگری هم به شکل دیگری مردم را مقصر این اتفاق اعلام کرد: «مردم عزیز وقت بارندگی و برف کمتر از خودرو شخصی استفاده کنن. مثل همه کشورهای دنیا. یه تجریه جالب آب وارد ۱۰خونه شذه بود و خیابونو شهرداری بسته بود و ترافیک. مردم داشتن نیروهای شهرداری رو فحش میدادن چرا راهو بسته....»

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1316191

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل بارش برف باران باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا داعش ابوبکر البغدادی عراق لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال لبنان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران