Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرخودرو با توقف برابر سایپا از صدر جدول دور شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته نهم دو تیم سایپا و شهر خودرو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اطلاعات بازی

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران
سایپا-شهر خودرو
تهران ورزشگاه پاس قوامین

 پنج شنبه 9 آبان 1398 ساعت 15:30                     

داور: علی بای-کمک ها: فرهاد مروجی – میلاد قاسمی

ترکیب دو تیم

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، عارف حاجی‌عیدی، امیرحسین حسین‌زاده، معین عباسیان، محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی

ترکیب شهرخودرو:
مهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمد محمدزاده، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، روح‌الله باقری و یونس شاکری

گزارش بازی

در نیمه اول همانطور که انتظار داشتیم، شاگردان گل محمدی رویه بازی مالکانه را پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسید ورزشگاه پاس قوامین برای ارائه چنین سبکی از بازی آماده نیست. از سوی دیگر سایپا نیز دست و پا بسته عمل نکرد و به نوبه خود با ارسال‌های هدفمند و برنامه‌ریزی سعی بر تهدید دروازه میهمان خود داشت. با این اوصاف تلاش‌های دو تیم راه به جایی نبرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم سایپا هجومی‌تر بازی کرد و موقعیت‌های قابل توجهی را بر روی دروازه شهرخودرو خلق کردند. البته شاگردان گل‌ محمدی نیز در ایجاد فرصت عاجز نبودند. با تمامی این اوصاف، نتیجه بازی همان تساوی بدون گل ادامه داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت