Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اجلاس که  با حضور سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مسئولان ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تشریح و نقطه نظرات و مباحث پیشنهادی حاضران مطرح شد.

ارائه گزارش فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت توسط دکتر سیماسادات لاری، سخنرانی دکتر عماد افروغ با موضوع دانشگاه و فرهنگ، تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های پایگاه خبری مفدا، تبیین و تشریح فعالیت‌های فرهنگی از جمله جشنواره بین‌المللی سیمرغ و جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر امیر لله‌گانی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از جمله برنامه‌های این نشست یک روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عصر /سه‌شنبه/ با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه در همدان آغاز شد و تا امروز /پنجشنبه/ ادامه دارد.

در نخستین روز از مراسم اختتامیه این جشنواره از ۱۰۱ برگزیده بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری جشنواره در ۶بخش از مراسم و از میان دانشجویان، کارمندان و اساتید با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی، تقدیر به عمل آمد.

برگزیدگان بخش ادبی در قسمت‌های «شعر، داستان نویسی، نمایش نامه نویسی و فیلم‌نامه نویسی»، بخش هنری در قسمت‌های «عکاسی، خوشنویسی، معرق و منبت، فیلم کوتاه، تذهیب، نقاشی، طراحی پوستر و نمایش» بخش فن آوری و پژوهشی شامل قسمت‌های «تولید اپلیکیشن، کانال‌های مجازی قرآنی، تالیف کتاب، مقاله نویسی، نقد کتاب و تلخیص کتاب» بودند.

تجلیل از دکتر محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی سابق وزارت بهداشت به عنوان یک شخصیت تلاشگر و دغدغه‌مند قرآنی و تجلیل از سه نفر از کارشناسان قرآنی و مدیران فرهنگی سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان دانشگاه میزبان بیست و سومین دوره از جشنواره نیز از دیگر بخش‌های مهم این مراسم است.

روز چهارشنبه دومین مراسم اختتامیه آیین تجلیل از برگزیدگان رشته‌های معارفی برگزار شد و دبیر بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات پرداخت و در اخرین روز نیز از  از برگزیدگان بخش آوایی نیز تجلیل می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان مسابقات قرآن کریم معرفی برگزیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت