Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور سازی تبریز گفت:ما این قدرت را داریم که هم در زمین خودمان و هم در زمین حریف برنده شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: به هفته نهم رسیده‌ایم. در این هشت هفته امتیازاتی که به دست آوردیم متناسب با هدف‌گذاری ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا با یک تیم قدرتمند بازی داریم. آرزو می‌کنیم هواداران از بازی لذت ببرند. سوگیتا به دلیل بیماری فردا در کنار ما نیست و سلامت بازیکنانم در اولویت من است. دژاگه هم که در اردوی تیم ملی مصدوم شد مدتی در کنار ما نبود. فرقی نمی‌کند و ما با 11 بازیکن کار را آغاز می‌کنیم.

او ادامه داد: استقلال چندین هفته است که نتایج مطلوبی می‌گیرد. ما برای فردا تدابیری اندیشیده‌ایم و اجرا می‌کنیم. در بازی آخر مخصوصا در نیمه اول کارکرد تیم ما خوب نبود. امیدوارم فردا مثل بازی آخرمان نباشیم. بازیکنان من با تمام قدرت هر چیزی را که از آن‌ها خواستم اجرا می‌کنند. در این هشت هفته5بازی را خارج از خانه برگزار کردیم. از این زاویه به قضیه نگاه کنیم می‌بینیم که امتیازهای لازم را تا به حال به دست آورده‌ایم. همانطور که بالاخره گل خوردیم ممکن است شکست هم بخوریم ولی مهم ادامه دادن راه‌مان است. پایین و بالای جدول رده‌بندی خیلی شلوغ است. این لیگ در هفته بیست و چهارم شکل واقعی‌اش را می‌گیرد.

دنیزلی اضافه کرد: اگر دو بازی آخر ما را آنالیز کنید می‌بینید که دو بازی متفاوت بودند. بازی با نساجی در چمن مصنوعی احتمالا در عملکرد بازیکنانم در بازی با صنعت نفت تاثیر گذاشت. با این همه در 15 دقیقه آخر بازی با صنعت نفت می‌توانستیم به بازی برگردیم. فردا تیم جوانی مقابل ما است ولی ما هم تیمی با سن و سال بالا نیستیم. مسابقات سختی را پشت سر می‌گذاریم و با تعویض کردن می‌توانیم از اهرم‌های متفاوت استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور درباره بازی با استقلال هم توضیح داد:‌ ما می‌خواهیم به وظیه‌مان عمل کنیم. می‌خواهیم پرشورها خوش باشند و بازی خوبی را از تیم ببینند. خدایی نکرده نمی‌خواهیم اگر شکست خوردیم فکر کنند که لیگ تمام شده است. یکی از تیم‌هایی که سخت  است خود ما هستیم. ما این قدرت را داریم که هم در زمین خودمان و هم در زمین حریف برنده شویم.

دنیزلی در پایان گفت:‌ در همه جای دنیا بازی فوتبال چرا این همه تماشاگر دارد؟ فوتبال مسابقه‌ای است دانست نتیجه‌اش از قبل خیلی سخت است. این را همه می‌دانند. این یک رقابت و مسابقه است و ما نمی‌توانیم با90 دقیقه آن را بسنجیم. از 30 هفته‌ای که داشتیم الان هشت هفته را پشت سر گذاشته‌ایم. هر چه قدر جلوتر می‌رویم زمان به نفع تراکتور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نساجی مازندران برای کسب سهمیه می‌جنگد/ تاخیر در آغاز لیگ برتر به نفع ما شد پیروزی ارزشمند نساجی در شهرقدس/ آقامعلم مقابل نکونام حرفی برای گفتن نداشت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی جدول زمین سلامت نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند

سرمربی موقت تراکتور می‌گوید صادقانه به این تیم آمده تا کار کند و به دنبال پست و مقام نیست.

به گزارش مشرق، حمید مطهری، سرمربی موقت تراکتور در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال درمورد حساسیت بازی مقابل استقلال گفت: درمورد مربیگری پرسیدید، من در کنفرانس قبلی هم گفتم، من صادقانه آمده‌ام تا کار کنم، دنبال پست و مقام نیستم. شرایط سختی بود، شاید خیلی‌ها قبول نمی‌کردند که در این شرایط به تراکتور بیایند. ولی من آمدم چون حرفه‌ای این کار هستم و هر جا که بودم می‌توانید بپرسید در نهایت تعهد کار را جلو برده‌ام و کار کرده‌ام و هیچ اتفاق خاصی نیست. تکلیف من این است که وظیفه فنی تیم را دارم و باید کارها را جلو ببرم. سعی می‌کنم به عنوان یک آدم حرفه‌ای کارم و تیم را جلو ببرم. خیلی درگیر این موضوعات نیستیم. همیشه به هواداران احترام گذاشتیم. خدا شاهد است در بازی قبلی نمی‌دانستم که در رختکن فیلمبرداری می‌شود، به بازیکنان گفتم شما بجنگید، قوی کار کنید، هوادار پشت شما می‌ایستد، بنابراین سعی می‌کنیم که ارتباط خوبی با هواداران داشته باشیم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

"تفکرات شما در تیم پیاده می‌شود یا از بیرون به شما دیکته می‌شود؟" مربی تراکتور در این خصوص گفت: آقای گل محمدی عزیزمن، بزرگتر من و به عنوان فنی‌ترین مربی، چه من در پرسپولیس و چه جای دیگر بوده‌ام همیشه ارتباط داشتم ولی الان مسئولیت فنی تیم برعهده من است.

او افزود: این پنجمین روزی است که در تراکتور حضور دارم و قبل از بازی با ذوب آهن تمام تلاشم را کردم که تیم را بهترین شرایط روحی برسانم. با توجه به نتایجی که قبل از آمدن من گرفته شده بود، واقعا تیم از نظر روانی شرایط خوبی نداشت، بازیکنان کمک کردند و من هم با کادرفنی تمام توانم را گذاشتم هم از لحاظ فنی و ذهنی تیم را آماده کردیم. بازیکنان ما آماده یک بازی بزرگ هستند و قبلاً هم تراکتور ثابت کرده که یک تیم بزرگ و با اصالت است. استقلال هم تیم قابل احترامی است و انگیزه برای قهرمانی دارد. نباید از این غافل شویم که ما هم تراکتور هستیم، یک تیم بسیار بزرگ.

مطهری درمورد اینکه حساسیت این بازی روی انگیزه تراکتور اثر می‌گذارد یا نه، گفت: در رابطه با موضوع قهرمانی، تراکتور تیم بزرگی است، ما برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم. می جنگیم و اصلا هم نگاهی به جدول نخواهیم داشت. ما خودمان ملوان را پشت سر داریم و وضعیت ما به خطر می‌افتد. بنابراین با حداکثر انرژی این بازی را شروع می‌کنیم و برای خودمان تلاش می‌کنیم.

سرمربی موقت تراکتور ادامه داد: یک مقدار زمان می‌برد اما تلاش می‌کنیم. استقلال در آیتم ضربات ایستگاهی تیم خوبی است. هم در جلسات فنی و هم در کار عملیاتی و اجرایی روی این موضوع کار می‌کنیم که ضربه نخوریم. نهایت تلاشمان را داریم که این نقطه را پوشش دهیم. هیچ اشکالی هم ندارد، دفعه قبل هم صحبت کردم که نقاط ضعف را به کمترین حالت ممکن و نقاط مثبت را به بهترین حالت برسانیم. حواسمان هست و درباره غایبان هم خوبیم، بازیکنان یک ریکاوری خوب داشتند اما یکی از بازیکنان ما شرایط ۵۰-۵۰ دارد که باید شرایطش تا بعد از ظهر بررسی شود.

مطهری با اشاره به غیبت سید حسین حسینی در بازی فردا گفت: استقلال بازیکنان باکیفیت و اثرگذاری مانند آقای حسینی را دارد که شما به آن اشاره کردید ولی ما درست است که تیم حریف را آنالیز می‌کنیم اما خیلی روی خودمان تمرکز کردیم، بازیکنان خوبی داریم و استقلال ماشاءالله نفرات جایگزین خوبی دارد. تمرکز ما روی خودمان است و سعی می‌کنیم بهترین خودمان را ارائه کنیم.

او ادامه داد: من روزی که آمدم از آقای خمس و کادرشان تشکر کردم. اصلا نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم. از بازی ذوب آهن شروع کردیم و آینده خیلی برای ما مهم است. درمورد سبک استقلال پرسیدید، در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد، من به عنوان یک مربی که کارش این است به تمام سبک‌ها احترام می‌گذارم، این فوتبال است و سبک تخریبی هم یک سبک است و به همه آن‌ها احترام می‌گذارم. همه مربیان می‌توانند سبک مخصوص خود را داشته باشند، این به من مربوط نمی‌شود که بخواهم درباره آن صحبت کنم. گفتم که استقلال تیم قابل احترامی است و سعی می‌کنیم از این آخرین فرصتمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا به امید خدا دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در پایان گفت: باید صبر کنیم، امیدوارم که بهترین اتفاقات بیفتد. در مورد سوال قبلی هم خیلی دوست داشتم که بعد از بازی می‌آمدیم و این سوال را می‌پرسیدید. قبل از بازی است و خیلی دوست ندارم به جزئیات اشاره کنم. کارهای تاکتیکی خودمان یا آیتم‌های استقلال را نمی‌توانیم الان بگوییم. وقتی خبرنگاران سوال فنی می‌پرسند اصلا خودم لذت می‌برم ولی اگر اجازه دهید قبل از بازی خیلی وارد جزییات نشوم و بعد از بازی حتما با کمال میل در خدمت شما هستم و افتخار می‌کنم که به این سوال فنی شما جواب بدهم.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد