Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ۱۷۰ نفر از زنان این استان به‌ویژه از شهرستان‌های سیل‌زده پلدختر و دلفان برای اجرای طرح الگوی توسعه نوین مشاغل خانگی انتخاب شدند. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیدعلی نادر دهقانی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده برگزار شد ضمن اشاره به اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی اظهار داشت: الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی با همکاری وزارت کار در حال انجام بوده که ما در این برنامه به یک مدل رسیدیم که شامل آموزش و توانمندسازی‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان لرستان در اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی به‌عنوان یک پایلوت در کشور بود و مشکل خاصی در این زمینه نداشت.

یزد | ایجاد نگاه کارآفرینانه در مشاغل خانگی سبب رونق تولید و اشتغال می‌شودیزد | صندوق‌های خرد روستایی برای تقویت مشاغل خانگی در روستاها ایجاد شودکسب درآمد پایدار با مشاغل خانگی

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه برای اجرای طرح الگوی توسعه نوین مشاغل خانگی با تشکیل دبیرخانه، تیم علمی، تیم اجرایی مزیت‌های نسبی این استان مورد تحلیل قرار گرفت: عنوان کرد: بعد از بررسی‌های انجام‌شده جهت اجرای این طرح از بین 350 نفر بانوی معرفی‌شده توسط دفتر امور بانوان استانداری لرستان 170نفر انتخاب و بین شهرستان‌های مختلف این استان تقسیم شد.

وی بیان کرد: این افراد بیش‌تر از شهرستان‌های پلدختر و دلفان انتخاب شدند، زیرا آن‌ها بیش‌ترین آسیب‌ها را در سیل اخیر متحمل شدند.

دهقان با تأکید به اینکه اکنون در مرحله آموزش و توانمندسازی این بانوان هستیم، بیان کرد: ما همه تلاش خود را در حوزه ایجاد مشاغل خانگی انجام می‌دهیم، اما باید دانست که تسهیلات با نرخ سود 17 و حتی 10درصد نمی‌تواند منجربه ایجاد مشاغل خانگی پایدار شود.

انتهای پیام/p

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با رأی موافق اعضا، طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف ساخت و تکمیل طرح فرودگاه قم در زمین‌های طرلاب به تصویب رسید.

با این مصوبه ۲۶۵۰ هکتار زمین به منطقه ویژه سلفچگان الحاق خواهد شد.

استاندار هم در این جلسه از اقدامات عملی برای به سرانجام رساندن طرح ساخت فرودگاه قم خبر داد و گفت: در حال تعیین مشاور طرح و مذاکره با سرمایه گذاران برای از سر گیری ساخت فرودگاه قم هستیم.

آقایان ذوالنور و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم از مصوبه مجلس برای تخصیص اعتبار به زیرساخت‌های فرودگاه قم در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر دادند و با تأکید بر تعیین سرمایه گذار دارای اهلیت گفتند در خصوص این طرح و در قالب وظایف نمایندگی پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح خواهیم بود.

الحاق ۳۳۸ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در شهر قوات دیگر مصوبه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی امروز بود.

دیگر خبرها

  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی