Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: استارتاپ‌ها در مسیری قرار گرفته‌اند که علم تنها تئوریک نباشند بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه‌های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک در استان خوزستان اظهار داشت: این نمایشگاه دستاوردهای حوزه الکترونیک، فضای مجازی و نرم‌افزار در استان خوزستان و به نوعی نشان دهنده همکاری میان بخش خصوصی و دولت نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که زندگی انسان در حال سوق داده شدن به زندگی هوشمند است، ادامه داد: اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته نظیر امنیت شبکه و کامپیوترهای mini کاملا کیس را از بازار بیرون می‌کشد و استارتاپ‌هایی که شکل گرفته، کارهای نو و بدیعی است.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که نمایشگاه الکامپ مانند موتور محرکی بوده که سبب گسترش شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و کمک در عملی شدن ابتکاراتشان شده است، افزود: در حوزه‌های مختلف دستاوردهایی وجود داشته که به سادگی مشکلات را به شکل عملیاتی برطرف می‌کنند، به عنوان مثال در حوزه مرتبط با شرکت گاز همیشه با مشکل انفجار منازل روبه‌رو هستیم و یا مشکلاتی از قبیل خدماتی که توسط شرکت برق ارائه می‌شود اما در اینجا کارها و خدماتی ارائه شده که از بروز این مشکلات جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به این‌که خدمات ارائه شده در نمایشگاه الکامپ بدیع و نو است که همکاری بخش خصوصی با دولت را از این مسیر نشان می‌دهند، عنوان کرد: استارتاپ‌ها در مسیری قرار گرفته‌اند که علم تنها تئوریک نباشد بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه‌های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند.

یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران برگزار می‌شودچهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان برگزار می‌شودبررسی "جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کودک" در آخرین روز الکامپ

شریعتی درباره حضور برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تصریح کرد: سازمان‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند و کار می‌کنند یا سازمان و ارگان‌هایی که باید خدمات ارائه شده را خریداری کنند، حضور دارند.

وی با اشاره به رونمایی از یک نرم‌افزار جدید در شهرک‌های صنعتی خوزستان، ادامه داد: در این نرم‌افزار واگذاری زمین نیاز به حضور ندارد و کاملا به صورت الکترونیک مراحل خرید زمین طی می‌شود و تنها برای پرداخت وجوه لازم نیاز به حضور دارد.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد